[PG] Nikos, vosruin van Nieuwmoed Nepal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

[PG] Nikos, vosruin van Nieuwmoed Nepal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 18:36

Ik ben op zoek naar vosruin Nikos (v Nieuwmoeds Nepal, m Kiki (ster) v Juravel ox), Nikos viel bovenin de D-maat, was een zeer chique pony met veel arabisch bloed en dat was ook duidelijk te zien, oa aan zijn hoofd en staartdracht. Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe oud hij nu zal zijn, ik gok dat hij nu 8 is maar zou ook een jaartje ouder of jonger kunnen zijn.

Nikos is bij mij gekomen toen hij 4 was en was toen nog zo groen als gras, ik heb hem compleet beleerd en heb hem ervaren als een zeer eerlijke, hardwerkende, vrolijke pony die voor zijn ruiter door het vuur gaat en altijd in is voor wat nieuws. Toen hij bij ons weg ging kon hij op dressuren op L niveau en had een paar parcoursjes in de B gelopen. Hij is verkocht aan een handelaar en wat er daarna gebeurd is weet ik helaas niet. Wel zat er in zijn paspoort mijn oude startkaart waarop mijn meisjesnaam staat (de Jong) en als naam van de pony 'Sorry'.

Ik zou heel graag willen weten hoe het gaat met hem, hoe hij het doet en als het kan zou ik hem ook nog wel een keer willen zien.
Dus als je hem kent graag een berichtje, zou er al heel blij mee zijn als ik alleen wist of zijn ruiter blij is met hem.

Confession

Re: [PG] Nikos, vosruin van Nieuwmoed Nepal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:41

Heb je een foto?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 19:16

Helaas niet maar als je het papier erbij hebt valt er weinig te twijfelen ;)

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:34

Komt hij toevallig bij jan van beek vandaan?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 00:50

Wie is dat?
Dan moet je echt wat meer info geven want ik weet niet hoe de man heet aan wie ik hem verkocht heb en de naam van de eigenaar voor ons weet ik ook niet meer, was wel de fokker, heb hem gekocht als 4 jarige.