Eind oktober 2008 is mijn liefste Vorstin verkocht. Ze was niet van mij, maar ik reed haar voor een handelaar/springstal. Heb haar zadelmak gemaakt, en haar 3 jaar gereden. Was echt m'n vriendinnetje. Uiteindelijk is ze verkocht naar en Gert-Jan in Bedum/Ellerhuizen, waar ik natuurlijk erg verdrietig om was. Maar ik wist waar m'n dame was en als ik eraan toe zou zijn, zou ik zo bij haar langs kunnen gaan. Maar nu belde gisteren een mevrouw de vorige eigenaar op, dat ze Vorstin had gekocht en graag wat meer informatie wilden over haar. Maar de vorige eigenaar had het op dat moment te druk met andere dingen (zucht) en heeft dus niets gevraagd of verteld, moest een andere keer maar terugbellen. Bovendien kunnen zij ook niet zo heel veel vertellen, aangezien het eigenlijk er eigenlijk op neer kwam dat het gewoon mijn paardje was.
In elk geval, weet ik nu niet waar ze is, en ben ik op zoek naar haar. Het enige wat ik weet is dat ze aan een mevrouw uit Groningen is verkocht.
Het gaat dus om Vorstin, een 7-jarige donkerbruine, tegen het zwarte aan, merrie van Orame* Belmondo* Erdball. Ze is gefokt op stal Bakker in Zijldijk en daar stond ze dus ook tot afgelopen oktober. Ik wil heel graag in contact komen met de nieuw eigenaresse. Vorstin is echt heel belangrijk voor me, dus als je ook maar iets weet..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JVVLKWIW.jpg