[PG] Averman Hengst/Ruin 2005

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

newt

[PG] Averman Hengst/Ruin 2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 04:50

Ik ben op zoek naar een nakomeling van onze merrie. Hij is heet Averman en is een Riverman x Indoctro x Concorde. Een mooi bruin paard met 3 hoge witte benen en 1 lage en een smalle bles. Wij hebben hem verkocht als veulen zijnde naar Zeeland. Hij blonk uit en was 2 maal 1e van zijn groep in de veulen keuring en centrale keuring Friesland, en eindigde als 3e van Friesland. Mocht naar Ermelo, maar dat risico gingen wij niet aan aangezien hij al verkocht was.
We zijn benieuwd wat er van hem geworden is en hoe hij zich ontwikkeld heeft.

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:20

Ik denk dat ik hem ken. Heb je toevallig een foto?
Volgens mij stond hij in 2007 in Ouddorp. Ik werkte daar toen, en er stond een hengst, genaamd Averman. Echter weet ik niet of hij nog in het bezit van deze mensen is.
Als we het over het zelfde paard hebben, was het toen al een ontzettend mooie hengst!

Vala

Re: [PG] Averman Hengst/Ruin 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:37

Dit paard is van mijn vriendin geweest. Zij heeft hem in september gekocht en hem zadelmak laten maken. Daarna is hij een poosje doorgereden. Hij heeft in Zevenaar nog meegelopen in de VSN.
Hij is ergens in december of januari doorverkocht. Mijn vriendin had em voor de handel. Ik kan vragen of ze weet waar hij nu is.Hij werd nu iig geruind.
Ik vind het een gaaf paard, mooi bewegen, zeer mooi type.

newt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 20:22

Ik heb helaas geen foto van hem, ja alleen van hem als veulen.. Ik zal zien of ik die kan scannen.
Ik zit echt heel het internet af te zoeken om hem, want we zijn erg benieuwd hoe hij geworden is voor de nakomelingen registratie van zijn moeder enz. ik zal een proberen te scannen ;).. Super mensen dat jhullie zo mee willen denken!

Hier een foto van hem als veulen. Is ook de enige die we hebben ;).

Klopt eht dat hij gereden is door Chantal Lock? wat een beetje speurwerk wel niet kan opleveren ;)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tanja op 31-01-09 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

Vala

Re: [PG] Averman Hengst/Ruin 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:23

Klopt, dat is mijn vriendin.