[PG]: Be True gezocht, 4 jarige hengst Bachelor x Elmero B

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gangster

[PG]: Be True gezocht, 4 jarige hengst Bachelor x Elmero B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 18:10

Ik ben op zoek naar het veulen wat een vriendin van mij een aantal jaren geleden gefokt heeft, wij hebben hem toen Briljant genoemd. Toen hij weg kon bij zijn moeder is hij verkocht aan een handelsstal en heeft hij de nieuwe naam Be True VZH gekregen. Zij hebben hem gehouden tot hij 3 jaar was.
Een aantal maanden geleden is hij dus weer verkocht en we willen graag weten waarheen en hoe het nu met hem gaat. Het enige wat we weten is dat hij wel in Nederland is gebleven.

Het gaat dus om een hengst (misschien ondertussen geruind) met de naam Be True. De afstamming is Bachelor x Elmero B x Esteban X Roemer. Hij is ongeveer 1.60m en wordt dit jaar in mei 4 jaar. Hij is donkerbruin en heeft achter 2 witte voetjes en een grote kol in het midden van zijn hoofd.

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn de twee meest recente foto's die ik van Be True heb, deze zijn gemaakt bij de handelsstal waar wij hem aan verkocht hebben, toen Be True 3 jaar was.

We zijn erg benieuwd hoe het met Be True is en hoe hij geworden is en wat er met hem gedaan wordt. We hopen dan ook dat iemand ons kan helpen!