[EG] Gezocht vorige eigenaresse Sir Democrat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kailonne

[EG] Gezocht vorige eigenaresse Sir Democrat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 14:33

Hallo,

Ik heb Sir Democrat (Democraat x Flemmingh) via een handelaar op proef. Ik wil graag iets meer weten over zijn verleden.
Wie kan me helpen? Wie kent dit paard of zijn vorige eigenaresse. Ik denk dat hij in de buurt van Waddinxveen/Gouda heeft gestaan.
Hierbij een foto
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tanja op 27-01-09 17:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto gefixed, berichten over niet werkende foto verwijderd.

Winged

Re: Gezocht vorige eigenaresse Sir Democrat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:28

[PP] -> [OV]

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 16:51

Sir Democrat is de naam die op het paspoort staat. Hier heb ik ook gevonden dat hij tot februari vorig jaar in de buurt van Waddinxveen stond, omdat hij door een dierenarts uit Waddinxveen geent is.

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:17

Ik ben begin augustus bij dit paard wezen kijken op die handelsstal... ivm omstandigheden heb ik hem toen niet kunnen rijden.
Meer info liever via pb

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:56

Ik ben hem zondag wezen rijden.. Heb mn arm ook meteen door hem gebroken!...
Dus ik zit nu 3 weken in het gips..
De vorige eigenaren hebben m verkocht omdat ze er steeds afvielen! Meer info via pb

Willemijnm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:41

Hallo,

Sir Democrat heb ik nu 5 maanden en het ging super goed. Hij blijkt het één en ander te hebben meegemaakt na enig speurwerk en door de juiste rustige omgang en ook veel freestyle werk op de grond ging dit ook met rijden goed. Hij heeft soms veel angst en aangezien het soms zwart wordt voor zijn ogen heb ik na 2x vallen besloten om hem terug te brengen. Hij is op deze manier onberekenbaar en baal er flink van omdat het een super paard is en super lief!!!!!!! <3 Is er iemand die weet waar hij vandaan komt??? Zo ja, wil ik dit heel graag weten. Er is niemand die verder met hem komt zonder te weten wat voor situaties hij heeft meegemaakt waardoor hij deze angst vertoond. Als de vorige eigenaar/eigenaresse dit leest, hoop ik dat zijn of haar geweten nu gaan rommelen. Want een echte paardenliefhebber wil toch dat zijn/haar paard tenslotte goed terecht komt??!!!!!!!!!

Grtz Willemijn

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 18:43

Ik heb als eerste deze oproep geplaatst. Ik had Sir Democrat op proef bij Jansen van den Hout. Na een week heb ik hem teruggebracht. Met opstappen was er net of er een bom onder me stond. Soms ging dat weg, maar het kwam ook regelmatig terug. Ik had er geen fijn gevoel bij. Ben er gelukkig niet afgevallen.
Er zijn ook mensen voor mij geweest die hem geprobeerd hebben (ook bij een andere handelaar) en die werd door de stalruiter ontraden om hem te kopen.

volgens mij blijft hij onbetrouwbaar. Hij zit al zo'n twee jaar in het handelscircuit en ik denk niet dat het ooit nog goedkomt met hem. Misschien heeft hij ergens last van zijn rug of zoiets.

Tanja

Re: [EG] Gezocht vorige eigenaresse Sir Democrat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:31

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties verwijderd

angelaaaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:08

Hallo allemaal.

Sinds gisteravond weet ik van het bestaan van deze site af. Via google kwam ik hier terecht.
Ik ken Sir democraat van zijn 6e tot zijn 9e. Ik was zijn verzorgster uit Waddinxveen 3 jaar lang.
Wegens gebrek aan tijd moest ik er helaas mee stoppen.
Voor vragen graag even e-mailen.

lOvely_angelaaa@hotmail.com

Neem gerust contact op. Jammer dat ik niet eerder van deze site geweten had, want dan had ik kunnen reageren.

Groetjes, Angela