[PG]paard gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wolfram3

[PG]paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:13

[PG]wij zoeken een KWPN ruin, geboren 1988, Variant x Amor,vos, la.witte kroonrand binnen oplopend,ra. sokje achteroplopend. stokmaat 1.60
Als fokker hebben wij hem verkocht als 4 jarige hengst en heeft het bijzonder goed gedaan in de sport. Het is (was) een aparte verschijning.
Op het stamboekpapier heette hij Ginger,maar men heeft de naam veranderd in "Glenn".
Destijds kregen wij te horen dat hij ZZ liep.
Mijn vrouw heeft hem als driejarige ingereden.
Hij heeft op een aantal dressuurstallen gestaan.
We zouden het op prijs als iemand wist waar hij staat.
In afwachting van jullie berichten,
met vriendelijk groet,
wolfram3[*]

Talitha15

Re: [pg]paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:17

Ik ken dit paard. Ik heb hem in 1998 gereden voor zijn toenmalige eigenaresse denk ik. Hij is toen via een dressuurstal in Dreischor bij een kennis van mij belandt, Patty van der Zwan (Zij kochten een paar jaar geleden ook Poetin voor 2,5 miljoen). Ik heb hem toen regelmatig gereden. Een pittig paardje met een karakter. Hij is toen hij voor het eerst in de stapmolen ging, door de planken heen weer uit de stapmolen gekomen. Hij kon wel geweldig lopen!!!! Hij had toen inderdaad al ZZ gelopen. Ik kan me ook niet voorstellen dat het een ander paard is, maar hebben jullie misschien een foto, dan weet ik het zeker. Ik denk alleen wel dat Patty hem weer verkocht heeft. Ik heb geen contact meer met haar en ik weet niet of ze nog op de Keizer shoeve in Kessel wonen. Succes met verder zoeken in ieder geval. Ze hadden destijds trouwens wel een website: www.keizershoeve.nl ofzo.

wolfram3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 23:02

bedankt voor je reactie. ik heb wel een foto van hem, maar deze moet ik nog inscannen.
wolfram3

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:42

De kans is groot dat ze hem aan Nico Witte heeft verkocht in Schijndel. Zijn stal heet stal Witte. Dat moet na 1999 zijn geweest. Succes met jullie zoektocht! Hij was inmiddels trouwens wel geruind.