[EG] : Peggy, 11 jarig bruin KWPN paard (kennedy x symfonie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ManonG

[EG] : Peggy, 11 jarig bruin KWPN paard (kennedy x symfonie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 15:09

Hallo,
Ik zoek wat informatie over de vorige eigenaar van mijn donkerbruine merrie Peggy. Wij hebben haar bij Stal Brons uit Werkendam gekocht. De fokker is J.J. Keuninx uit Drunen.
Bij Brons zijn we niet veel wijzer geworden over de vorige eigenaar, dus wellicht weet hier iemand daar iets van.
Wij vermoeden dat ze al die tijd in de omgeving van Drunen/Waalwijk/Moergestel heeft gestaan.
Wij zijn zeer blij met peggy, lief en aanhankelijk paard met soms echte Kenndy streken (als ze iets niet wil, dan wil ze ook echt niet !)
Wij vinden het gewoon leuk om wat meer van haar achtergrond/verleden te weten te komen, zoals is ze ooit uitgebracht op wedstijden. Ze is in iedergeval door Stal Brons tot Z2 afgericht.
Wil ook wel weten of ze ooit een veulen heeft gehad.
O ja, geboren op 4 mei 1997
Groeten
Manon

Afbeelding
Afbeelding

Kabouterdans

Re: [EG] : Peggy, 11 jarig bruin KWPN paard (kennedy x symfonie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 10:02

ManonG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 00:18

Hallo allemaal,
Ik heb een paar pb'tjes gekregen en heb ook contact gehad met de fokker.
Was een erg leuk gesprek, die kon ook aardig wat vertellen over de geschiedenis van Peggy (de zoon van de eigenaar noemde haar Pasja omdat hij dat eigenlijk een leukere naam vond)
Ook wat info over het vervolg en dat ze geen veulen heeft gekregen. Ben helemaal tevreden,
Groetjes
Manon

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:31

Dat is leuk om te horen! Ben je nog op zoek naar meer informatie of is je zoektocht beëindigd?

ManonG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 12:07

Ik ben al heel erg blij met de informatie. De fokker uit Drunen stuurt zelfs wat foto's op van vroeger als veulen etc, wat ik overigens heel leuk vind. Was een hele vriendelijke man en vond het leuk te horen dat we zo blij met Peggy zijn. Hij had Peggy weggedaan omdat ze wat onder zijn maat was. Hij had haar wel Z2 opgereden maar zover hij weet is ze nooit uitgebracht op wedstijden (alleen door mij dus), daarna een jaar of 2 bij een meisje gestaan waarvan hij niet meer weet wie dat was. In principe zou ik nog wel willen weten wie dat was en waarom ze er op dat moment niet zo veel mee hebben gedaan. Maar goed, je kan ook niet alles te weten komen. Daarna heeft Stal Brons ze overgekocht en ruim een jaar gehad om weer op het oude goede niveau te krijgen, (en te verkopen uiteraard)
Voor mij is het een perfect leerpaard, alle knoppen zitter erop, ontzettend fijn karakter en binnenkort start ik in L2. Dat is best snel gegaan, maar ja, wat wil je met een paard dat al alles kan, dat scheelt enorm.
Ik ben erg blij dat ik nu wat meer weet van de geschiedenis, wat mij betreft kan er wel een slotje op,
Bedankt allemaal,
Manon

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:17

Ok, bij deze dan een slotje Lachen

Mocht je om wat voor reden dan ook weer verder willen met deze zoektocht, open dan geen nieuw topic maar stuur mij of een van de andere moderators van het OV forum een pb met het verzoek om dit topic weer te openen.