Gezocht: Vosruin genaamd Kevin. Zou volgens de laatste informatie van de vorige eigenaar / fokker verkocht zijn aan een gezin met kinderen in Zeeland. Nu is de vorige eigenaar / fokker overleden en hebben wij helaas geen adres en of telefoonnummer van deze mensen kunnen achterhalen, dus vandaar een poging via bokt.
Wij zijn erg benieuwd hoe het met hem gaat! Heb helaas geen foto digitaal staan.( moet ik nog naar zoeken) Probeer hem een beetje te omschrijven:
Om te beginnen was het echt een SCHATJE een enorme knuffelkont!! Geboren in 1992. Moeder Nina Hij had 4 redelijk hoge witte benen. Witte bles. Hoogte ongeveer 1.55 / 1.60 Hij is behoorlijk lang hengst geweest en had toendertijd ook een flinke brede nek.... En hij was redelijk fors gebouwd.
Ken en of herken je hem aan bovenstaande omschrijving,dan hoor ik graag van je!!
Ik huur via de manege waar ik rijd een paard wat aan de eisen voldoet. Hij heet Kevin, is 19 jaar, heel lief. Is volgens mij alleen groter dan je opgave. Probeer a.u.b een foto te plaatsen.
Leuk om te horen! Ik heb zojuist een vriendin van mij gebelt en gevraagde of ze de foto kan inscannen. Heeft de Kevin die je rijdt een brede bles? Als we het over dezelfde hebben dan heeft Kevin ook nog een tweeling zus genaamd Kelly..