[PG] midnight w/ max bruine ruin 1,63

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Crazymel

[PG] midnight w/ max bruine ruin 1,63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 11:26

dit plaats ik hier voor en goede vriendin van mij.

Drie maaden is mijn verzorgpaard Max verkocht.
Ik mis hem heel erg en zou eigenlijk graag willen weten waar hij nu is vandaar een bericht.
Zijn roepnaam is Max (bij ons teminste)
Naam op papier is Midgnight W
Geboren op 14 juli 1994
Hij is bruin met 2 witte voetjes (achter) en een klein driehoekje op zijn hoofd. OP zijn voorbenen heeft hij witte littekens zitten door te strakke peesbeschermers (deze had hij al voordat wij hem kochten)
Hij is 1.63 hoog
Ik hoop dat iemand me kan helpen hem te vinden, ik weet dat hij naar particulieren richting zeeland is gegaan. Zij kenden een handelaar die hun weer zou helpen hem te verkopen.
Ons nieuwe paard komt daar vandaan en dat is een fries, ze hebben daar nog meer friezen staan.
Hopelijk heb ik zo genoeg informatie gegeven.
Hierbij ook een foto van hem toen hij nog bij ons was.

Afbeelding

als iemand iets weet laat het aub weten
alvast bedankt

groetjes melissa

jessie7000

Re: [PG] midnight w/ max bruine ruin 1,63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:54

hoi weet je toevallig naar welke plaats of waar in de buurt je paardje is verkocht ? ik ken wel een handelsstal die veel friezen heeft en misschien dat hun hem hebben gehad ...
groetjes Jessica

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 21:17

Hoi Jessica,

De plaats is niet bekend. Het was richting zeeland. Een beetje het grensgebied tussen noord-brabant en zeeland. Hij is zelf niet naar de handelsstal gegaan. Hij is aan particulieren verkocht die een aantal friezen hadden staan maar ook een paar kwpners staan waaronder een merrie met een veulen. De mensen daar kenden een handelaar die hem zou verkopen. Het was een vrouwelijke handelaar.

Groetjes

KiwiChick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:53

Er staat een foutje in de tekst.. Max (Midnight W) is niet 14 juli 1994 geboren maar 4 juli 1994.

Groetjes Elvira

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 16:12

schopje,

we hebben hem nog steeds niet gevonden :(:)

Spickey78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:11

Hoi Hoi,

Ik was samen met mijn vriendin de eerste eigenaar van Midnight, wij hebben hem van het voorjaar 2006 verkocht aan "Els" en haar kinderen.
Dit ging echt aan ons hart, nu kom ik er dus achter dat hij verkocht :( is en dat vind ik nog veel erger daar ik meerdere malen contact gezocht heb daar Midnight er toch een is met gebruiksaanwijzing en wilde weten hoe zijn nieuwe stalletje beviel (Ze gingen van een hele grote luxe manege, naar een kleiner stalletje en zouden een ford kopen voor hem, zodat hij weer een vriendje had in de weide)

Ik hoor graag van jullie de laatste updates en misschien kan ik mee helpen met zoeken.

Yvonne