[PG]gezocht witte b pony Marlies.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jschaffer

[PG]gezocht witte b pony Marlies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:07

Ik ben op zoek naar een witte b pony merrie marlies.
Marlies was niet een hele brave pony. Ze had veel moeite met de galop. Waardoor ze ook een beetje gemeen werd en je probeerde eraf te gooien. Veel weten we niet van haar alleen dat we haar op de markt gekocht en verkocht hebben.
Ze was te herkenen aan zwarte stipjes op haar vulva! weet iemand waar deze pony is ik wil graag een vriendin verassen hier meer. Ze zit ook op bokt maar ik hoop dat ze er niet achter komt Tong uitsteken

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ziolette op 18-11-08 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: **titel aangepast voor OV**

Ziolette

Re: [PG]gezocht witte b pony Marlies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:25

EA -> OV

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:14

Vertel eens wat meer over de pony, leeftijd bv, wanneer ze verkocht is?

Jschaffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 09:47

we weten niet zo veel over haar ze had geen paspoort toen ze bij ons was. ze is verkocht op de markt denk nu ong drie jaar geleden. geruilt tegen een zwarte c/d pony.

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:38

Sorry jessica maar ben er achter, wat ben je toch een schat van een meid!!

We hadden wel een paspoort/en papieren. Ze was een A welsh pony. Maar heb nooit echt wat van op geschreven of kopietjes gemaakt. Misschien is het nog een optie het welsh stamboek te bellen of mailen. Maar op de site staat dat je meer informatie moet hebben om er na te vragen. toen ik haar had was ze 11 denk nu dat ze 15 of 16 is.

Jessica echt bedankt dat je me wil helpen. Hoop dat ik nog wat meer te weten kom. En het dan een plekje kan geven. Ik weet dat het mijn fout was haar op de markt te verkopen en zo niets meer van haar te horen. Maar was klein en papa zij wat er ging gebeuren.