Zoals jullie al zien zoek ik Vigracia C en Bobby C.. Eerst wat informatie over Vigracia een merrie van nu 9a10 jaar bruin met zwarte manen en een grote witte bles en achter een klein wit sokje. Toen ik haar verkocht had ze haar staart net onder het spronggewricht omdat ze verwaarloosd was toen ze bij mij kwam en Bobby eraan gegeten had. Van Gracia heb ik 123 geen chipnummer maar die ga ik zoeken. Ze heeft een KNHS paspoort en als fokker staat H de Wit uit Clinge aangeschreven. Gracia is verkocht naar Belgie waar ze een tijdje op een manege/pensionstalling achter Antwerpen heeft gestaan. Naar wat ik gehoord heb is ze naar een meid gegaan die daar op haar gereden heeft en verliefd op haar is geworden en haar gekocht heeft om er mee buiten te rijden. Die meid deed geloof ik de studie veearts in Gent. Ik heb spijtig genoeg geen foto's van Gracia op mijn laptop. Ik wil haar erg graag terug vinden omdat ik een erg sterke band met haar had en mijn dochtertje ook die toen nog maar een kleine baby was. Ik heb Gracia moeten verkopen omdat ik geen tijd had voor 2paarden en het geld er ook niet voor had om 2 paarden te onderhouden. Daar heb ik het nog steeds erg moeilijk mee en zou graag willen weten hoe het met haar gaat.
Bobby Ruin 15-04-2001 Chip 528210000615116 Levensnummer 3528027010000860 Ook KNHS en hij heeft dezelfde fokker als Gracia. Eigenaar verderop in het boekje is KD Ots en dan ben ik. Hij is net als Gracia bruin met zwarte manen. Bobby heeft een smalle bles die uitloopt in 1 neusgat en geen witte voetjes. Bobby is een beestje met een eigen karakter die je streng moet aanpakken maar niet met een zweep want met een harde stem weet hij al dat hij op zijn donder kreeg. Bobby hebben wij van een hongersnood gered, hij was vel over been en uitgehongerd. Ik heb hem verkocht omdat het niet klikte tussen ons. Foto's van Bobby staan in mijn profiel en bij pm zijn er meer te krijgen.
Ik hoop dat iemand deze paarden herkent want ik zou graag willen weten hoe het met hun gaat. Alvast bedankt Kirstin
Krissie0
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-09 23:47
Schopje er moet toch wel iemand zijn die ze kent?
Krissie0
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-09 21:18
Ik heb Gracia gevonden!!!! Nu alleen Bobby C nog....