[EG]Samoeska, merrie, ong. 24 jaar, koffievos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nadia
Oppermuts

[EG]Samoeska, merrie, ong. 24 jaar, koffievos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 13:29

Mijn vriendin is op zoek naar meer informatie of oude eigenaren van haar paard. Zelf heeft ze geen account op bokt, dus ik doe het voor haar.

Het gaat om Samoeska, een merrie van ongeveer 24 jaar oud met een onbekende afstamming.
In 1995 is ze naar manege Smit in Noordwijkerhout gekomen en we hebben gehoord dat ze daarvoor in Noord-Holland heeft gestaan.

Naam: Samoeska (of een variant daarop)
Leeftijd: ongeveer 24 jaar
Kenmerken: Bles doorlopend tot haar onderlip, 4 witte benen (achter naar boven oplopend), witte vlek op haar buik.

Ken je haar of heb je meer informatie over haar, dan hoor ik dat graag.
Hier nog een paar foto's...

Afbeelding
Afbeelding

http://i34.photobucket.com/albums/d101/ ... amoes3.jpg

anouska4ever

Re: [EG]Samoeska, merrie, ong. 24 jaar, koffievos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:18

Ik ken haar van Manege Smit, misschien moet je even aan de eigenaar van Manege smit (Aad) vragen of hij het nog weet, hij haalt zijn paarden idd meestal uit Noord-Holland. Misschien staat er wel een e-mail adres op www.manegesmit.nl (weet ik niet zeker hoor). Samous is echt superlief!!!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 11:29

Lieve schat, ik ben 19 jaar geleden begonnen en heb toen 16 jaar lang bij Smit gereden...dus ik ken haar al wat langer. Maar we zoeken info van voor de Smit-tijd, want dat weet Aad dus niet. M'n vriendin heeft haar van Aad gekocht...en nu zoeken we informatie van heel vroeger.
Maar bedankt voor je reactie...

anouska4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:18

Nadiaaa schreef:
Lieve schat, ik ben 19 jaar geleden begonnen en heb toen 16 jaar lang bij Smit gereden...dus ik ken haar al wat langer. Maar we zoeken info van voor de Smit-tijd, want dat weet Aad dus niet. M'n vriendin heeft haar van Aad gekocht...en nu zoeken we informatie van heel vroeger.
Maar bedankt voor je reactie...

Ja, maar je kan toch aan aad vragen waar hij haar vandaan had?

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 13:42

Er staat, dat weet Aad niet. Hij heeft haar 13 jaar geleden gekocht, hij weet heus niet meer waar hij haar vandaan heeft.
Denk je niet dat m'n vriendin alle info al aan Aad gevraagd heeft, nog voordat ze Samoes kocht??
Dit topic heb ik geopend om info te vragen van VOOR de tijd bij Smit...dat staat er toch duidelijk. Hij dacht dat ze ergens uit Noord-Holland komt en meer weet Aad niet. Dacht dat toch intussen wel duidelijk was...Verward