nu ik na 3 maanden niet meer weet waar mn paard is en ik overal al heen gebeld heb is dit mijn laatste hoop..
mijn topper heb ik in oktober van 2006 moeten verkopen wegens zwangerschap. ik was toen 16 jaar onlangs ben ik nu net 19
de laatste keer dat ik haar gezien heb was op manege sneek in mei..
ik heb altijd contact gehad vervolgens is ze verkocht.. terwijl ik 5 x gereageerd had dat ik dr kopen wou.
in juli 2008 is mijn topper dus danig verkocht en weet ik niet meer waar ze is ik heb 5 handelaren aan de telefoon gehad de laatste die haar had was in heideskip! friesland. maar helaas was mijn topper ook hier niet meer.. en hij het nr kwijt.. waar ze nu wel is..
dus ik weet het niet meer:(
er moeten hier vast mensen zijn die haar misschien gezien hebben of meer weten het maakt niet uit ookal twijfel je ! reageer aub. dan kan ik het verder uitzoeken vermeld wel duidelijke fotos als die erzijn. en de plek waar ze misschien is.
mijn paard odessa was zwart en in de zomer door de zon bruin. het zou kunnen zijn dat ze nu pik zwart is of een lichte/donkere kleur bruin. ze had een witte doorlopende bles en ook beide achterbenen zijn half wit..
haar manen zijn zwart de staart was grijs/zwart
ze was een kruising en had geen papier kwpnxhackney! een E pony van 1,55 maar toont groter.
ook als ze niet meer leeft zou ik willen weten waar ze is!
ze heeft een enorme gebruiksaanwijzing met opzadelen is ze niet de rustige onder het zadel was ze altijd wel heel erg lief.
de bedoeling is hiervan te weten waar ze is en haar evt. te kunnen terug kopen!
ik hoop dat jullie willen meekijken waar ze is..
diegene met de gouden tip krijgt een beloning van maar liefst € 50 euro
met vriendelijke groet
Chrystel de Jong

dit zijn fotos uit 2006! het kan best zijn dat ze er lang niet meer zo bij loopt. de laatste keer dat ik haar zag was ze anders maar kijk vooral even naar de aftekeningen