[PG] friese sterruin Wyard (Liekele x Gerlof)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naxina

[PG] friese sterruin Wyard (Liekele x Gerlof)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 14:37

Deze ruin heb ik als 5 maanden oud veulen gekocht en verkocht als vierjarige aan een eigenaren van een pensionstal in Stad aan het Haringvliet. Ik heb hem verkocht omdat hij te moeilijk voor mij is: zeer temperamentvol en nog volop hengstengedrag. Ik heb hem nog éénmaal bij zijn nieuwe eigenaren opgezocht. Ik wil weten graag weten wie hem nu heeft omdat ik zijn complete geschiedenis ken en heel veel mooie foto's van hem heb (als jong veulen, in de opfok). Ook heb ik nog een opname van zijn keuring (hij doet dan de menproef) in Drachten (nakomelingenkeuring van de hengst Liekele). Hij is toen door De Nieuwe Heuvel getraind en daar ook door hen uitgebracht.

Sharif08

Re: [PG] friese sterruin Wyard (Liekele x Gerlof)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:04

Is dat marces?

Naxina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 17:24

Nee wijffie, dat is wyard, de Friese ruin, weet je wel, die eigenlijk lijkt op Andalusier!!

Tot morgen! Floor gaat ook mee (als het weer het toelaat)

Greetz

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:27

Moderatoropmerking:
Offtopic reactie verwijderd.
Vriendelijk verzoek om het gezellige praten via de pb te doen, het is op OV alleen toegestaan te reageren indien je info hebt die de TS kan helpen bij de zoektocht, alle andere gesprekken dienen via de pb te worden gehouden.
Het is niet verplicht 2 foto's te plaatsen dus dit topic wordt echt niet verwijderd omdat er geen foto's zijn geplaatst, het is wat betreft de zoektocht natuurlijk wel veel duidelijker als er foto's worden geplaatst. De TS mag maximaal 2 foto's plaatsen, dit is niet verplicht.