Hee,
Ik ben op zoek naar Angel L, een NRPS merrie. Haar moeder is dacht ik Marhousa, en haar vader is de zoon van Mufaq. Of in ieder geval zit ze in zijn lijn. Ze is 3/4 volbloed. Bruin, geboren 05-05-2002, te Berghem. Verkocht naar Friesland, toen naar Noord-Holland, toen naar Utrecht, en daarna weet ik het niet meer. Ze zou een veulen hebben gekregen, maar ik weet niet precies wanneer (gegoogled). 2e op 2e premie een paar jaar geleden. Schuine bles, 1 wit voetje (dacht ik, lang geleden). Ze heeft/had staart- en maanexceem, en werd daarom verkocht.
Het laatste dat ik weet is dat ze te koop stond, maar dat is alweer een héle tijd geleden.
Volgens haar stamboekpapieren heet ze Angel L, maar wij noemden haar Feline. Ik weet niet hoe dat bij de huidige eigenaar zit.
Ik zou heel graag foto's van haar willen zien, mocht iemand haar denken te kennen of in het bezit zijn van haar. Het was mijn eerste eigen pony en het brak mijn hart toen ze weg moest. Ik hoorde dat ze van hand tot hand gedaan werd omdat niemand met haar om kon gaan, en in dat geval wil ik haar heel graag terug kopen.
Alvast heel erg bedankt,
Erin