[PG] Angel L NRPS Merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxErinnio

[PG] Angel L NRPS Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 16:19

Hee,

Ik ben op zoek naar Angel L, een NRPS merrie. Haar moeder is dacht ik Marhousa, en haar vader is de zoon van Mufaq. Of in ieder geval zit ze in zijn lijn. Ze is 3/4 volbloed. Bruin, geboren 05-05-2002, te Berghem. Verkocht naar Friesland, toen naar Noord-Holland, toen naar Utrecht, en daarna weet ik het niet meer. Ze zou een veulen hebben gekregen, maar ik weet niet precies wanneer (gegoogled). 2e op 2e premie een paar jaar geleden. Schuine bles, 1 wit voetje (dacht ik, lang geleden). Ze heeft/had staart- en maanexceem, en werd daarom verkocht.
Het laatste dat ik weet is dat ze te koop stond, maar dat is alweer een héle tijd geleden.
Volgens haar stamboekpapieren heet ze Angel L, maar wij noemden haar Feline. Ik weet niet hoe dat bij de huidige eigenaar zit.
Ik zou heel graag foto's van haar willen zien, mocht iemand haar denken te kennen of in het bezit zijn van haar. Het was mijn eerste eigen pony en het brak mijn hart toen ze weg moest. Ik hoorde dat ze van hand tot hand gedaan werd omdat niemand met haar om kon gaan, en in dat geval wil ik haar heel graag terug kopen.

Alvast heel erg bedankt,
Erin

sietske83

Re: [PG] Angel L NRPS Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:54

Ik denk dat ik weet welke je bedoeld maar het was niet friesland maar Prov Groningen waar ze stond.
De eigenaar heeft haar weggedaan omdat ze zelf versleten heupen en last van haar rug heeft. Ze kon nog wel eens bokken en de eigenaar was bang dat als ze viel dat het alleen maar erger werd. Ze zocht een rustigere pony. Het veulen is nu 1.5 jaar en het is een bruine hengst. Ze werd hier Angel genoemd.