[PG] Colindar, 10-jarige welsh-arabier zweetvos ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NRJ

[PG] Colindar, 10-jarige welsh-arabier zweetvos ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 10:31

Hallo allemaal! Doei!

ik ben op zoek naar mijn vorige pony Colindar (kan nu anders heten, maar in zijn paspoort staat Colindar). hij is een welsh-arabier van nu ongeveer 10 jaar oud, ruin, ca. 1.45m hoog, zweetvos met 3 witte voetjes en een bles. aan zijn linker voorbeen aan de binnenkant heeft hij een schiefel.
hij komt bij Paarden en Pony Verhuur Nederland gevestigd te Lemele vandaan. ik heb hem gehad van 2002 tot en met 2004, waarna ik hem helaas door financiele omstandigheden heb moeten terugbrengen. Huilen
ik heb hem eerst een tijdje engels gereden, maar daarna ben ik overgestapt naar western en heb hem dan ook zo verder beleerd.
hij is een ontzettend lief paardje dat graag voor je werkt! Haha!
ik zou gewoon graag willen weten hoe het met hem is en misschien eens een keertje naar hem komen kijken...
alle informatie is welkom, en foto's zouden helemaal geweldig zijn! zelf heb ik ook een paar foto's van hem, maar dit zijn geen digitale foto's en ik heb geen scanner, dus ik kan ze niet hierbij plaatsen.

bedankt alvast! Haha!

groetjes,

Jessy