[PG] Ginger vos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tjalk

[PG] Ginger vos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:46

hallo,

ik ben opzoek naar ginger, een vos van denk ik nu rond de 18/19 jaar.
werd in 2006 verkocht.
Daarvoor kwam ze van een handelaar, ze was heel erg kopschuw, durfde niet normaal de stal binnen te lopen, durfde niet te springen dat was na een paar maanden al een stuk minder en reed mee op een kleine manege waar alleen les werd gegeven op woensdag en dinsdag voor de rest had ze een verzorgster, dat mijn vriendin was.
mijn vriendin was op verkantie toen ginger werd verkocht dus heeft nooit afscheid kunnen nemen.
Ik zou graag willen weten hoe het nu met haar gaat, ofdat ze over haar angst van springen heen is haar hoofd helemaal normaal kunt aaien.
ik heb 1 jaar geleden contact met de eigenaar gehad via de mail, maar door een fout ben ik haar @mail adres kwijt geraakt.
het was een c/d pony
( ik heb op dit moment geen betere foto)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-10-08 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: EA GZ PP --> OV.

Julia_magnum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 20:02

hoi, ik denk dat Ginger op onze manege (de larense manege, in laren) staat. Ze is inderdaad bang voor smalle ruimtes, maar kan super goed springen. Ze zit dan ook in het springteam van onze manege en heeft daar Z gesprongen.

Arabier

Re: [PG] Ginger vos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 08:33

Hoi, ik heb geen foto want hij verstuurd niet.. Maar het zou kunnen dat hij op mijn oude manege (manege zeisterbos) staat. Daar staat ook een Ginger. Hij is een schimmel met rood en ik zlef vind hem prachtig, als je een foto kan sturen: graag!