[PG] Quim 4jarige valkkleurige Dpony (Tiel,Elst)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

[PG] Quim 4jarige valkkleurige Dpony (Tiel,Elst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 15:13

Hallow best bokkers

Tot mijn grote spijt is een paarweken terug is mijn mobiele telefoon kapot gegaan met waarin al mijn nummers, zo ook de nummers van de eigenaren van Quim zo doende die ben ik dus ook kwijt , in begin dacht ik nou ik zou ze toch wel opgeslagen hebben in men sim maar nee dus, zodoende hier een oproep voor de mensen die Quim mischien kennen of de eigenaar er van zijn..!!

Ik ben alle gegevens kwijt van de eigenaren, en ben te einde raad, ik weet alleen nog dat hij verkocht is aan gezin die dacht ik in Elst woonde en hadden 3kinderen, wonen in een mooi huis en Quim werdt gestalt op een hippische sport centrum bij Tiel in de beurt, heb google al helemaal afgespeurt maar kon niks vinden, alleen weet ik nog wel dat de vrouw miranda dacht ik hete en 1meisje (die ook was komen proefrijden bij ons op de manege) en 2jongens hebben

Quim is des ondanks zijn leeftijd, de perfecte kinder/wedstrijd pony, je kon alles maar ook alles met hem uithalen, wat je eigelijk niet verwacht van hem had want ik heb hem uit een kudde uit Frankrijk gekocht waar hij vanaf zijn geboort nog nooit in mensen handen was geweest of daadt werkelijk mensen kende, hij heeft nooit geen dier of vlieg kwaat gedaan, hij kreeg vertrouwen in de mens bij mij, sinds dien had ik een hele andere pony vele zeiden tegen mij ''van hem is er maar echt 1'' kinderen van 4jaar reden zonder begeleiding met hem weg en konden alles met hem doen, op hem staan,van zen kont geleiden, uit stil stand op hem springen en hij bleef stil staan, met meerdere mensen tegelijk er op, op hem liggen, scheren zonder verdoving en geen halster om hij vond het gewoon lekker

Toen we Quim verkochten was hij al ruim 3kwart jaar onder het zadel, en je kon er alles mee doen, hij is verkocht dacht ik rond febuari/maart2008, we hebben hem toen zelf gebracht bij die mensen, ik weet nog wel dat het me bijstaat dat ze rond de kerst2008 verhuizen naar hun nieuwe boederij samen met het paard van de eigenaaresse, waar hij lekker bij huis komt te staan.

info over Quim

naam:Quim
Kleur: Goudvalk
Aftekening: Hij heeft geen enkele witte aftekening
schofthoogte: 1.40 ongeveer
geboorte datum: 04-04-04
paspoort: hij had een franspaspoort eigelijk waren het meer papiertjes
mooi sjieke en coole uitstraling en een hoofd waar je verliefd op wordt

en ga zo maar door, ik kan uren lang over Quim blijven vertellen wil je meer weten PM me!

En dan nu de Foto's

Zo ziet men hij er dan uit in de zomer
Afbeelding

Afbeelding

zie linken ook inverband er niet meer geplaats mogen worden

http://i33.tinypic.com/2m4cg35.jpg

http://i37.tinypic.com/6592dk.jpg

http://i38.tinypic.com/aer6s2.jpg

http://i36.tinypic.com/x4rdd0.jpg

http://i36.tinypic.com/2wntgs1.jpg

en zo ziet hij er dan uit 1dag nadat hij geschoren was, ik camera gepakt want vond mijn nieuwe creatie erg leuk (zie playbunny op zen kont)

http://i35.tinypic.com/iombrm.jpg

http://i38.tinypic.com/4rrw4h.jpg

Ken jij Quim, heb je hem eens gezien of weet je waar hij staat, of ben je mischien familie of vrienden van de eigenaar mail of PM alstublieft want ik baal heel erg en wil graag weten hoe het met hem is, je kan alles aan me vragen wanneer je maar wilt je krijgt altijd reactie
mijn email adres nicolerevol@msn.com,

ik heb ook al een reactie gekregen maar hij staat niet op een manege in zoelen, wel weet ik nog en lag en een redelijk afgelegen weg en stond net na een grote bocht als je het erg had dan had je eerst link het huis staan van de manege eigenaren, dan was er een schuur dacht ik met nog meer stallen toen kwam er de grote schuur met links stallen in het midden een binnen bak en rechts stallen, achter hadden ze ook een stapmolen/trainingsmolen, aan de voorkant kon je parcouren met de trailer en toen stonder er ook een paar, weet nog wel dat er in het groot op de grootste schuur stond hippisch centrum dacht ik, er stond iets op de schuur Clown

Mvg nicole
al vast bedankt

Caesar

Re: [PG] Quim 4jarige valkkleurige Dpony (Tiel,Elst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:17

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 14:18

je kwam het erf oprijden dan zat je op een grind pad dan kon je vlak voor de grote schuur pakeren dan kon je links en recht er in en weet nog dat je aan de linker kant er inmoest voor in zen stal te zetten (zat aan allekanten stallen en in het midden de binnebak en achter de trainingsmolen, dat was meer waar ik oog op had maar heb niet gekeken naar buitenbak dacht het wel maar ook achter

heb trouwens de manege een mail gestuurt of ze hem kenen want ze hebben niet zulke duidelijk foto's op hun site staan hoe de manege van voren er uit ziet, zou je wel een schets ongeveer kunnen sturen gemaakt in paint

bedankt

aan de zijkant van de schuur stond geen bak (rechts er van) daar was land wel stonden er een stuk of 7trailers ook op het voorterein (de plek met grind)
Laatst bijgewerkt door Tanja op 14-10-08 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, aub alles in 1 bericht of gebeuik de editknop.

ikowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:46

Het zou ook de paardesprong in Neerijnen kunnen zijn,
http://www.depaardesprong.nl, ken de manege verder niet zo goed,
maar het is volgens mij de manege dichtstbijzijnd Tiel.
Als het een pensionstalling is, kan het ook de roskam zijn, maar als je dit met die uit zoelen bedoelt, is die het dus niet, deze is echter niet in Zoelen, maar in Kapel-Avezaath
site: http://www.roskamplaza.nl

Weet je zeker dat die mensen in Elst wonen en een stalling vlak bij Tiel hadden, Tiel en Els is niet zo super dichtbij elkaar... Het zou misschien wel Est kunnen zijn...

Ik herken hem wel ergens van, maar kan je zo niet zeggen waar
ik hem heb gezien, bij ons in de buurt is ook een manege, maar daar hbe ik hem volgens mij niet gezien.

Succes!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:41

ikowtje@ kijk ik weet het niet meer als hij nou gestalt was in tiel of elst wel 1 van deze plekken dicht in de buurt, ik heb de paardensprong een mail gedaan of ze hem kennen wachten op reactie terug, het is een pensioenstalling dat weet ik nog wel roskamplaza ik het dacht het helaas niet,

Ik hoop dat je nog even wil rondt vragen of iemand Quim kent want hij is niet echt van een standaart kleur beschikbaar Tong uitsteken
reedt er toen ook een klein meisje op of niet?

ik hoop dat het nog binnenschiet waar je hem van kent wil je meer foto's kun ik je die altijd sturen

Bedankt !

ps lees net dat het er niet bijstaat dat het een ruin is denk ik vergeten bij te typpen

ikowtje @ oohja nog iets ik weet nog wel toen wij heb brachten waren we eerst naar de mensen hun huis geweest(afhandelen enz) en toen naar de stal het kan wel kloppen dat het een stukje rijden was een kwartier ofzo, maar ik weet niet zeker of de mensen nou zeiden tegen mij van dat ze mischien dichter bij gaan zetten omdat het redelijk ver is, DUS kan zo wezen dat hij verhuist is naar een andere stal/manege/pensioenstal
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-10-08 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Wederom berichten samengevoegd, gebruik aub de editknop!

radje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:59

Hoi,

Ik zou je namens de paardesprong terug mailen, maar kan het ook via bokt doen.

Quim staat niet bij ons op stal en ik ken hem ook niet.
Ik kan uit je omschrijving ook niet bedenken welke manege je bedoelt.

Succes met je zoektocht en hopelijk vind je hem terug.

Ik denk toch dat ik weet welke manege... Hippisch centrum wely in Dodewaard. Daar kan je 2 kanten oprijden en over een grindpad, de bak is in het midden van de stallen, achter ligt de buitenbak en er is een trainingsmolen aan de linker kant als je het erf oprijd.

volgens mij is het ook een pensionstal en geen manege meer.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-10-08 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik aub de editknop!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 23:10

heb je hier mischien ook een website van kan hem op google niet vinden,

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 13:21

het is geen manege, weet 95% zeker dat het een pensioenstal is, helaas weet ik nog steeds niet waar hij is, hier baal ik heel er van

LiekeLen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:04

Wat een mooie pony!
Ik rij iedere dag langs culemborg voor mijn werk en daar zie ik bij een huis een pony staan die er erg op lijkt.
Ik zou alleen moeten kijken of ik een adres kan achter halen...

Nonce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 15:43

Hoi TickTack,

Gaat het om een ruin of hengst? Weet nl. dat er in Elst nu wel een pony staat die hier op lijkt, maar is een hengst...
Je hebt deze info er niet bijgezet. Als het een hengst is, kan ik voor je navragen,

Ik hoor het wel,
Is het ruin, dan heel veel succes gewenst!

carone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 10:06

Quim staat te koop.
Je hebt een pb.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:34

Ben wel benieuwd hoe dit nu afgelopen is.

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 00:46

ik eigelijk ook wel....

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 00:52

Nicole heeft geloof ik een tijdelijke ban, ik weet dat lifaya @ bokt contact met ik zal haar dit topic even doorsturen voor zover het nog niet bekend is :o

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 08:53

Ja anders word de pony misschien weer door verkocht.

carone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 15:46

ThreeFingers schreef:
Ja anders word de pony misschien weer door verkocht.
Pony is inmiddels ook verkocht.
Ik heb Nicole een pb gestuurd met het telefoonnummer van degene die de verkoop regelde.
Wij hadden ook belangstelling voor hem maar er kwamen al mensen kijken en die hebben hem gekocht.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:17

quim is een ruin :j heb het topic aan nicole laten zien. eventuele informatie mag naar mij gepbt worden

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 23:59

Kan het zijn dat hij richting barneveld/terschuur is verkocht? Er staat daar wel een valk ponytje

cabr02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:11

wij hebben quim! 100 procent zeker! paar jaar geleden gekocht en het is hem , ik weet het zeker!
het gaat heel goed met hem groetjes louise

cabr02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:17

hij is nu 10 jaar.
en we hebben al heel wat beleefd.
hopelijk dat je dit zien want ik weet 100 procent zeker,
quim is bij ons!

louise

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:19

Aangezien het paard gevonden is plaats ik hier een slotje voor het overzicht.