Namens mijn vriendin die geen internet heeft zet ik met haar toestemming deze advertentie met het volgende: wie kent haar paard Lirina? Het is een donkerbruine merrie met een kol en een grote sneb. Ze is 15 jaar en was sinds ongeveer eind vorig jaar/begin dit jaar van de manege. Toen is ze vlak darna verkocht aan mijn vrienin maar wie kent de eigenaar (was)? Ze is heel leuk te rijden, maar heel pittig en als je 1 haartje aanraakt met je hak, draaft/galoppeerd ze zo weg, ze is dus erg gevoelig. Ook buiten vind ze erg leuk vooral in dicht begroeide bossen, en dat is het nu net. We zijn laatst (ik en mijn vriendin) samen gaan rijden naar zandpaden en komen dan een klein stukje lang de weg. Meteen steigerd ze omhoog en wordt heel sterk en rent hard weg met ruiter erop/eraf. Zelfs de zweep waar ze dus SUPER gevoelig voor is reageerd ze dan niet echt op. Maar ze steigerd echt hoog!!! Is er misschien iets met haar gebeurt bij de vorige eigenaar? Zo dachten wij, maar misschien komt het door de manege of door de verschilldende omgeving of mist ze misschien haar oude stalgenoten. In een grote groep daar langs wil ze prima, maar met z'n tweeën/ drieën wil ze echt niet. De manege zei dat ze als buitenrijpaard is gebruikt en verder eigenlijk nooit wat deed. Springen en dressuur kende ze ook niet echt... (kan ze overigens wel nu maar dressuur nog steeds moeilijk). Ze is verder heel lief en ook heeft ze waarschijnlijk al een aantal veulens gehad. Ze is echt een crossmonster, wie kent haar?
Ze is ongeveer 1,63 meter hoog en dus donkerbruin met een grote sneb en een kol, achter heeft ze 2 sokjes. Ze is 15 jaar oud geworden in 2008 en heel lief, alleen wat snel aan het been en loopt dus hard weg. Haar vader is Ferro. Voor verdere informatie kun je me mailen.

Mijn vriendin en ik hopen dat iemand haar kent, alvast heel erg bedankt!!