[PG] paarden gekocht bij alex van de hoef?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lutje85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 17:35

is goed doe maar

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:44

Gelukkig hoef ik jou toestemming niet

BailyKarlos

Re: [PG] paarden gekocht bij alex van de hoef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:11

Ik heb mijn paar ook bij Alex vandaan! Ik ben zeer tevreden! Zo fijn als ie ook met de mensen omgaat!
Mijn ouders kochten hem in februarie 2 jaar geleden voor mij.
Hij liep in een 2span. Hij heet Karlos en is zwartbruin, een ruin, uit 1992. Een Edison x onbekend.
Hij bleek een goed dressuurpaard te zijn. Ik rij door omstandigheden nog maar L met hem, maar hogere oefeningen voert hij met gemak uit.
Dit zijn ze:
Afbeelding
Het paard waar ik bij sta hebben we gekocht.
De andere heette Kolinsky M En is volgens mij naar denemarken ofzo gegaan.
Afbeelding

En zo is hij nu:
Afbeelding
Erg verandert!
Afbeelding
Voor meer foto's moet je maar in mijn profiel kijken!
Het is echt een superpaard! Niet alleen qua kunnen, maar nog meer qua karakter! Zeg dat maar tegen Alex! Hij herkent m wel als je het over dat 2 span hebt, en dat ie rontgenologisch niet helemaal goedgekeurd was, maar ik hem niet meer terug wilde doen.

Verder heeft een vriendin haar paard hier vandaan.
Een bruine merrie genaamd Unique Montecristo x JetSet D x Ferro.
Vorig jaar kocht ze haar als 4 jarige.
http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21273
Dit is haar profiel.

Verder ken ik nog een hele leuke pony. Genaamd Maribel. Een New Forrest merrie. Veel weet ik niet over haar. Ze is inmiddels van een manege hier.
Afbeelding
Afbeelding

En nog iemand had Neron, een Trakhener ruin bij jullie vandaan. Maar dat is heel wat jaren terug. Ze had m zelf ingereden.
Afbeelding

En deze 2 paarden heeft een vriendin van mij bezichtigd:
Afbeelding
Dit is Vitall een Metall
En dit was een hele gave:
Afbeelding
Zijn naam en afstammeling ken ik niet Volgens mij zat er ver Ferro in maar daar durf ik niet op te wedden.

Dat ik tevreden ben mag duidelijk zijn

lutje85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 19:29

hahah ja dat span ken ik zeker nog op die foto hadden ze volgens mij samen buiten gelopen! vandaar die zweetdekens

die andere 2jonkies is 3 jaar terug denk ik !

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:34

mijn paard komt ook bij Alex vandaan.
Ik heb haar vorig jaar mei gekocht, ze was toen vier jaar en nog geheel onbeleerd.
Het is een Montecristo*Jetset-D*Ferro, Unique heet ze.

Dit is een foto van daar op stal:
Afbeelding

En zo is ze een jaar later:
Afbeelding
Afbeelding

getrouwd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:43

Hallo, mijn paard heb ik 12 jaar gelden bij Alex gekocht , het is een flinke vos van Wisconsin, hij was net gecastreerd en heel stoer, nog onbeleerd met een super mooi hoofd.
Hij stond toen tegenover een merrie die , die nacht 15 juni 1994 een veulentje had gehad.Hij staat jammer genoeg al 8 jaar stil ivm artrose en de rest, maar heerlijk is hij nog en hoop dat hij nog 15 jaar meegaat, zeg maar tegen Alex dat ik nog steeds super blij met 'm ben.
ps, hij heet op papier Jolito of Q.
Groetjes Wilma

BailyKarlos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:16

lutje85 schreef:
hahah ja dat span ken ik zeker nog op die foto hadden ze volgens mij samen buiten gelopen! vandaar die zweetdekens

die andere 2jonkies is 3 jaar terug denk ik !

Toen waren ze allebei even apart opgejaagd zodat ze zich konden laten zien en daarna had ik Karlos gereden.

Die 2 onderste zijn van vorig jaar.

En die vriendin waar ik het over had van die Unique heeft ook gereageerd zie ik.

majowee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 00:42

hoi

ik heb al eerder een berichtje gestuurd maar ik dat was samen met mijn vriendin.. dit ging over Spetter.. maar ik wilde nog graag mijn paardje laten zien. Boncük heet ze. ze stond samen met haar veulentje Easter. ik wil graag weten waar het veulen is. Alex zei dat Easter ergens in het veld in gellicum staat. weet alleen niet of dat ze daar dan nog staat. daarom was mijn vraag weet jij misschien waar ze staat. groetjes M

HOE MOET JE EEN FOTO HIER NEERZETTEN??????????????

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:59

hallo ik kom uit urk en wij hebben ook verschillende paarden bij alex gekocht :midnight een e pony sandiego paard later ook weer aan alex verkocht ik heb zelf mijn kleine luxe a/b pony \aan alex verkocht floris een ruintje nu 3 jaar terug enz we hebben altyd met alex gehandeld .

LIQUITA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:36

Deze 2 paarden komen ook bij Alex v/d Hoef vandaan.

Ze staan nu op manege Veldt (zoals heel veel paarden die bij Alex vandaan komen).

Dit is Robin Hood, een grote reus met een enorme bles .
Robin Hood loopt M2 dressuur.
Afbeelding
Afbeelding

Dit is Mibria, loopt L1 dressuur.
Afbeelding
Afbeelding

En.................ken je ze????

luuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:38

Vorig jaar juni heb ik een toen 5 jarige merrie (Tanja) gekocht bij Alex.

Helaas wilde het met rijden niet klikken. Ze is nu van een stalgenoot en ik ben nu weer in het bezit van een fries.

Afbeelding

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:46

deze paarden komen overigens allemaal van alex:

van links naar rechts:

1: lioka (volbloed nu 12 jaar ofzo)
2: Tyson (eigenlijk toto.vd.P) kwpn v.gribaldi nu 6
3: donic safant hannoveraan (mijn paard) inmiddels overleden
4: net als hierboven..robin hood

Afbeelding

foto is door het uploaden wat slecht geworden...

lutje85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 17:22

he ik zie nu zovee bekende paarden ken ze allemaal behalve die met het grote witte hoofd kan hem echt niet herinneren!

en terra was die hele dikke merrie of niet althans was wat zwaar toen je voor haar kwam

verder unique is altijd leuk om te zien hoe dat ze nu zijn een schatje

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:28

jajaja ik heb ook een paardje bij Alex gekocht! word in augustus 4 jaar! ik zal vanavond even een foto maken, mijn hardeschijf was pas stuk dus alle foto's weg!

hij heet phil op de papieren staat ook paul. een ruin cognac bruin met zwarte manen en staart! super lief paardje! hij was toen wij kwamen het enige paard op stal,.. ben nog steeds erg blij met hem! vraag maar aan alex als je het niet meer weet, die weet het nog wel. we kwamen mee met tjeu hendriks!

Rambo007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:34

wij hebben godea (bergerac x danea) 7jaar geleden gekocht en hebben er heel veel plezier mee.

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:11

Wij hebben al jaren lang paarden bij Alex gekocht.

Ik weet ze niet allemaal meer hoor.

My love een vos was dampig een grote C pony bles en witte voetjes stond op haar papier gewoon Wanda. Heel lief paardje. Had aarvoor op een manege gestaan in Leerdam.

Patasja een 3/4 arabier brede bles witte voetjes had het niet op mannen. Echt een super pony.

Evita hebben we aan alex verkocht. Kwam uit my love. Het was een bonte merrie een grote D pony / kleine E pony. Sloeg als je pech had maar had 3 hartjes als aftekeningen.

Zuletia hebben we verkocht aan Alex. Kwam ook uit my love. Was een merrie sloeg als je pech had en was niet een van de makkelijkste is als 4 jarige ongeveer verkocht.

Mindy hebben we gekocht bij Alex was een C pony. Was een hele pittige pony een schimmel . was erg schrikachtend en bleek achteraf mishandeld te zijn geweest.

Godea een paard. was verkeersmak schrok alleen in gellicum toen van een brievenbus. braaf paard. Hebben haar ook weer verkocht aan alex. schijnt toen naar mensen te zijn gegaan in Bunnik.

Pepijn was een palomino 2 jaar geleden hadden we hem gekocht maar is na 2 maanden terug gegaan naar Alex. Was een hele sprekende E-pony die graag sprong. Hij staat nu in Zweden.

Ik weet de rest zo niet meer wsant het zijn er erg veel. Laat het me even weten al kent iemand de beschrijving van een pony die ik heb gehad. PB me dan aub.

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:15

En bogachka.
een russisch volbloed arabieren merrie.
geboren in 1988. Had ook een bandmerk bij haar schoft. Daar stond 88 op. was een vos met een brede bles.

lutje85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 23:24

die palomino zegt me wel wat ja

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:36

Afbeelding

Afbeelding

herken je phil nog? eerder berichtje staat hier ergens boven...

Kabouterdans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:12

justahorse schreef:

My love een vos was dampig een grote C pony bles en witte voetjes stond op haar papier gewoon Wanda. Heel lief paardje. Had aarvoor op een manege gestaan in Leerdam.

Godea een paard. was verkeersmak schrok alleen in gellicum toen van een brievenbus. braaf paard. Hebben haar ook weer verkocht aan alex. schijnt toen naar mensen te zijn gegaan in Bunnik.

Godea is van rambo007 hier op bokt.
My love heeft voordat ze naar Alex ging wedstrijden bij ons in de kring gelopen en daarna in de manegelessen in Leerdam.
Wat is er van haar terecht gekomen?

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:45

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:52

levi schreef:
justahorse schreef:

Godea is van rambo007 hier op bokt.
My love heeft voordat ze naar Alex ging wedstrijden bij ons in de kring gelopen en daarna in de manegelessen in Leerdam.
Wat is er van haar terecht gekomen?

Ja dat klopt rambo007 had me al een mail gestuurd.

Wij hebben haar gekocht in 1995a1996 weet toen was ze drachtig en daar is een heel mooie bonte veulen uit gekomen evita.
Daarna hebben wij haar nog een keer laten dekken en daar kwam Zuletia uit.
Beide veulens waren geen schatjes.
Mijn zus en ik hebben haar 5 jaarongeveer gehad en samen op gereden. Mijn zus reed er toen op de pony club mee en toen ze er te groot voor werd kreeg zei patasja en reed ik verder op my love. Op een gegeven moment hebben we haar weer verkocht omdat ik er toen niet zo vaak op reed.
Ze had het bij ons heel goed. Stond 24 uur per dag buiten en kon ook gewoon in haar stal.
My love hebben we daarna verkocht aan Alex van de hoef. Toen hebben ze haar verkocht naar Zoelen dat zei mijn moeder hoor.
En we weten verder niet ofdat ze nog leeft enof het goed met haar gaat.
We hebben wel naar haar gezocht maar we hebben nooit niks meer gehoord van iemand ofdat ze my love kenden.
Ik vind het erg leuk dat iemand hier op bokt my love ook gekend heeft.

Leone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:08

je wilde graag de sportprestaties weten

tim (inspekteur x dublin) zie evt profiel is nu L2 + 6 hebben even een dip gehad maar gaat nu weer heel erg goed op naar de selecties. we hebben ook het springen opgepakt en daar ga ik heb waarschijnlijk ook nog in uitbrengen

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:03

Ik heb mijn paard 3 jaar geleden bij alex v/d Hoef gekocht een sbs ruin genaamd Mister Clovis ter Hilst.
Afbeelding

Met clovis rij ik eigenlijk voornamelijk recreatief, beetje dresuren/ springen en buitenrijden. Dus nog niks gepresteerd in de sport, Al hoewel hij wel veel potentie heeft voor het springen. 1m50 m en hoger onder het zadel.

Ik heb ook mijn oude paard daar ingeruild Evert. Bruine ruin, kolletje en zwarte manen.
Afbeelding

Ik ben benieuwd of je een van de 2 herkend

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 04:46

Naar wat alex mij zei is mijn bonte toendertijd verkocht aan de beste vriendin van zijn dochter
Ik wou weten of zei hem nog steeds heeft en hoe het met hem is (mocht je haar wel eens zien)

Afbeelding

nrps v. neron
Name is Bond