Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lutje85 schreef:hahah ja dat span ken ik zeker nog op die foto hadden ze volgens mij samen buiten gelopen! vandaar die zweetdekens
die andere 2jonkies is 3 jaar terug denk ik !
justahorse schreef:Wij hebben al jaren lang paarden bij Alex gekocht.
Ik weet ze niet allemaal meer hoor.
My love een vos was dampig een grote C pony bles en witte voetjes stond op haar papier gewoon Wanda. Heel lief paardje. Had aarvoor op een manege gestaan in Leerdam.
Godea een paard. was verkeersmak schrok alleen in gellicum toen van een brievenbus. braaf paard. Hebben haar ook weer verkocht aan alex. schijnt toen naar mensen te zijn gegaan in Bunnik.
lutje85 schreef:die palomino zegt me wel wat ja
levi schreef:justahorse schreef:Wij hebben al jaren lang paarden bij Alex gekocht.
Ik weet ze niet allemaal meer hoor.
My love een vos was dampig een grote C pony bles en witte voetjes stond op haar papier gewoon Wanda. Heel lief paardje. Had aarvoor op een manege gestaan in Leerdam.
Godea een paard. was verkeersmak schrok alleen in gellicum toen van een brievenbus. braaf paard. Hebben haar ook weer verkocht aan alex. schijnt toen naar mensen te zijn gegaan in Bunnik.
Godea is van rambo007 hier op bokt.
My love heeft voordat ze naar Alex ging wedstrijden bij ons in de kring gelopen en daarna in de manegelessen in Leerdam.
Wat is er van haar terecht gekomen?