Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dennisje schreef:een fries van 1,80 is echt zeldzaam zo groot ziet hij er ook niet uit. en in je profiel staat dat je een kruising ijslander hebt. de da mag een paspoort ook nietbij zich houden je krijgt tijdens de enting gelijk een sticker of aantekening in je paspoort.
dus ik twijfel hieraan.![]()
mog het wel waar zijn dan hoop ik dat je hem snel terug vind.
manon72 schreef:Nu weet ik weer waarom ik niet op dit forum zit.
Veel te veel twijfelaars en betweters.
Rover is mijn paard. Hij wordt gebruikt als therapiepaard voor mensen met een beperking.
In zijn paspoort staat dat hij 1.72m is, dat is gemeten toen hij 2 1/2 was.
Afgelopen maandag zijn al onze paarden ge-ent en onze DA neemt dan altijd alle paspoorten mee, vult ze in en geeft ze dan weer af als hij in de buurt is.
Wat doet het ertoe wat zijn niveau is, of de foto's mooi zijn enz.
Ik word er misselijk van, wat ertoe doet is dat hij weg is en dat hij verschrikkelijk gemist wordt door mij en door de 8 clienten die wekelijks met hem rijden, knuffelen en hem verzorgen.
Dus mocht je advies hebben of iets weten, laat dat dan alsjeblief weten.
Maar heb je niks constructiefs toe te voegen ga dan lekker op iemand anders kiften.
Anastasija schreef:Dat hebben ze al gedaan, maar ze hebben geen internet, en dat maakt alles veel lastiger. Ik zit nu thuis met haar dochter, allemaal advertenties te plaatsen etc. Maar als het goed is, is ze nu aan het belen naar die paspoort regelaars.
MeFlower schreef:Prima, maar als je gegevens doorzendt, dan wel de goede graag.
Ik lees nu ineens dat hij 1.72 is en niet 1.80, dus dat is alweer 8 cm. eraf.
Sterkte en hopelijk is hij snel terug.
simsco1998 schreef:dennisje schreef:een fries van 1,80 is echt zeldzaam zo groot ziet hij er ook niet uit. en in je profiel staat dat je een kruising ijslander hebt. de da mag een paspoort ook nietbij zich houden je krijgt tijdens de enting gelijk een sticker of aantekening in je paspoort.
dus ik twijfel hieraan.![]()
mog het wel waar zijn dan hoop ik dat je hem snel terug vind.
Even goed lezen..het paard van haar VRIENDIN.
Hoop dat jullie hem snel weer vinden.