Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fargo schreef:Irene2 schreef:lijkt inderdaad wel het paard in de advertentie.
Toch wil ik opmerken dat als je haar verkocht hebt het niet meer jou merrie is, zoals je in de OP vermeld. Op het moment dat je een paard verkoopt (tenzij je hem NIET verkocht hebt en het meisje er enkel voor zou zorgen) heb je er geen zeggenschap meer over, of dat meisje nou wel of niet wil verkopen. Je zult er dus helemaal niets aan kunnen doen, ook is de nieuwe eigenaresse niet verplicht om jou te informeren hoe het met het paard gaat, al kan ik me voorstellen dat je dat graag wil.
succes met je zoektocht, ik hoop dat je gerustgesteld wordt en het paard in goede handen is.
Hhilde: het is helemaal niet 'stom dat het zo moest gebeuren allemaal'. TS heeft haar paard verkocht, dus heeft geen rechten meer.
TS schrijft : Ik vond een meisje die de zorg voor Beau wilde verzorgen ook al wist ze dat ze er niet meer mee kon rijden. Hooguit een staptochtje maar dat was alles. Volgens mij staat er nergens dat het paard verkocht is..

Poco4ever schreef:Waarom zijn bokkers altijd zo bevooroordeeld, misschien heeft TS er wel nooit aan gedacht om te googlen, maar gewoon direct een advertentie te plaatsen op bokt ?
LOCA schreef:Ik zal wel weer te slecht van vertrouwen zijn, maar lees alweer een aantal jaar mee op bokt en er zijn echt al zoveel topics de revue gepasseerd met verzonnen verhalen. Weet bijna zeker dat er nu ergens een gniffelende penny achter haar pc zit om te kijken hoeveel mensen er serieus reageren
Raja schreef:Komop, wij weten toch niet wat TS op dit moment aan t doen is??
Niet iedereen kan iedere minuut van de dag op bokt aanwezig zijn.
Ik zou ook niet blij worden als ik TS was, zeker omdat ik weet wat er door je heen gaat als je erachter komt dat je paard te koop staat (op exact dezelfde dag dat je een nieuw paard hebt gekocht!! Goh, HOE TOEVALLIG!!), wat helemaal niet de bedoeling is! (zie onderschrift)
En als er dan ook nog mensen zijn die je gaan uitmaken voor leugenaar
PercyLeen schreef:Poco4ever schreef:Waarom zijn bokkers altijd zo bevooroordeeld, misschien heeft TS er wel nooit aan gedacht om te googlen, maar gewoon direct een advertentie te plaatsen op bokt ?
Je zoekt je merrie en je bent nog nooit op het idee gekomen om een naam te googlen maar bokt weet je wel te vinden? Eeeeuhuh
)