Help, mijn merrie is spoorloos verdwenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MMMB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:54

okee,dankjee was 'm al opnieuw aan het lezen :+

paatie

Re: Help, mijn merrie is spoorloos verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:56

wel elk toevallig idd allemaal. Zo vlak na elkaar en die namen.

Ik hoop dat het in iedergeval allemaal tot een goed eind komt voor paard en baas :)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:57

in het begin dacht ik, zo klote zeg, paard geef je weg en dan dit. En dan duikt er een advertentie op. Beetje veel toeval. Ik wacht rustig af op het antwoord van de TS

FFJill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:58

Wat raar, ik hoop ook dat het tot een goed einde komt, ik blijf even volgen:D

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:59

Wat een speculaties weer allemaal..... Ik zou als ik TS was hier niet blij van worden....
Laten we gewoon wat geduld opbrengen en wachten op een berichtje van TS.....

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:59

Hmm ik vind het maar een vreemd verhaal, gezien die advertentie er pas 4 dagen op staat en die xxx erin genoemd wordt, beetje toevallig allemaal.

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:00

zou het niet zoeits kunnen zijn dat TS zelf die advetentie heeft geplaats (vraag me dan alleen af waarom) want het is wel heeel toevallig allemaal!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:00

fargo schreef:
Irene2 schreef:
lijkt inderdaad wel het paard in de advertentie.

Toch wil ik opmerken dat als je haar verkocht hebt het niet meer jou merrie is, zoals je in de OP vermeld. Op het moment dat je een paard verkoopt (tenzij je hem NIET verkocht hebt en het meisje er enkel voor zou zorgen) heb je er geen zeggenschap meer over, of dat meisje nou wel of niet wil verkopen. Je zult er dus helemaal niets aan kunnen doen, ook is de nieuwe eigenaresse niet verplicht om jou te informeren hoe het met het paard gaat, al kan ik me voorstellen dat je dat graag wil.

succes met je zoektocht, ik hoop dat je gerustgesteld wordt en het paard in goede handen is. :j

Hhilde: het is helemaal niet 'stom dat het zo moest gebeuren allemaal'. TS heeft haar paard verkocht, dus heeft geen rechten meer.

TS schrijft : Ik vond een meisje die de zorg voor Beau wilde verzorgen ook al wist ze dat ze er niet meer mee kon rijden. Hooguit een staptochtje maar dat was alles. Volgens mij staat er nergens dat het paard verkocht is..

dat snap ik. Als ze het paard niet verkocht heeft maar in bruikleen heeft gedaan is het inderdaad niet netjes. Dannog vind ik het wat onverstandig, je moet nooit je paard bij een ander neerzetten zonder een duidelijk contract op te stellen :)

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:01

Ik zal wel weer te slecht van vertrouwen zijn, maar lees alweer een aantal jaar mee op bokt en er zijn echt al zoveel topics de revue gepasseerd met verzonnen verhalen. Weet bijna zeker dat er nu ergens een gniffelende penny achter haar pc zit om te kijken hoeveel mensen er serieus reageren

paardje2013

het is volgens my idd de zelfde merrie

Royal92

Waarom zijn bokkers altijd zo bevooroordeeld, misschien heeft TS er wel nooit aan gedacht om te googlen, maar gewoon direct een advertentie te plaatsen op bokt ?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:02

stille meelezer! :)
ofwel is het gewoon toeval dat xxx in beide advertenties wordt aangehaald én dat de advertentie 4 dagen voor het topic verscheen,
ofwel zit er iemand nu achter de computer zich in een deuk te lachen omdat ze iemand in de maling heeft genomen ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-11-19 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd ivm privacy

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:02

Komop, wij weten toch niet wat TS op dit moment aan t doen is??
Niet iedereen kan iedere minuut van de dag op bokt aanwezig zijn.

Ik zou ook niet blij worden als ik TS was, zeker omdat ik weet wat er door je heen gaat als je erachter komt dat je paard te koop staat (op exact dezelfde dag dat je een nieuw paard hebt gekocht!! Goh, HOE TOEVALLIG!!), wat helemaal niet de bedoeling is! (zie onderschrift)

En als er dan ook nog mensen zijn die je gaan uitmaken voor leugenaar :n

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:03

Poco4ever schreef:
Waarom zijn bokkers altijd zo bevooroordeeld, misschien heeft TS er wel nooit aan gedacht om te googlen, maar gewoon direct een advertentie te plaatsen op bokt ?

Je zoekt je merrie en je bent nog nooit op het idee gekomen om een naam te googlen maar bokt weet je wel te vinden? Eeeeuhuh

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:03

LOCA schreef:
Ik zal wel weer te slecht van vertrouwen zijn, maar lees alweer een aantal jaar mee op bokt en er zijn echt al zoveel topics de revue gepasseerd met verzonnen verhalen. Weet bijna zeker dat er nu ergens een gniffelende penny achter haar pc zit om te kijken hoeveel mensen er serieus reageren

hahaha geniaal!! de gniffelende penny :+

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:04

Raja schreef:
Komop, wij weten toch niet wat TS op dit moment aan t doen is??
Niet iedereen kan iedere minuut van de dag op bokt aanwezig zijn.

Ik zou ook niet blij worden als ik TS was, zeker omdat ik weet wat er door je heen gaat als je erachter komt dat je paard te koop staat (op exact dezelfde dag dat je een nieuw paard hebt gekocht!! Goh, HOE TOEVALLIG!!), wat helemaal niet de bedoeling is! (zie onderschrift)

En als er dan ook nog mensen zijn die je gaan uitmaken voor leugenaar :n

Hier sluit ik me bij aan, TS heeft naast internet ook zeker nog een sociaal leven. :j

Anoli

Zo dat moet haast wel bo zijn als je die foto's zo bekijkt.

Over al die twijfelingen ga ik het heel kort houden, eerst antwoord van TS afwachten voordat je gelijk begint te miepen, er zijn nog genoeg mensen op de wereld die een topic plaatsen en totaal eerlijk zijn, ook al klinkt het verhaal nog zo raar...

Royal92

PercyLeen schreef:
Poco4ever schreef:

Je zoekt je merrie en je bent nog nooit op het idee gekomen om een naam te googlen maar bokt weet je wel te vinden? Eeeeuhuh

De meeste bokkers weten soms meer als google :)

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:07

Tja, het kan van alles zijn.. Ik kan me nog voorstellen dat degene in de advertentie die naam ook noemt
omdat ze ook nog contact zoekt met die xxx.. zij heeft tenslotte ook een probleem met haar bereiken..
Kan me niet voorstellen dat je zomaar zo'n verhaal verzint en de naam van het paard dan nog verkeerd schrijft ook.. (maargoed, ik ben dan ook redelijk naief :)))
Ik geloof wel in toeval. Hoop dat TS snel online komt om te vertellen of ze al gebeld heeft oid
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-11-19 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd ivm privacy

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:08

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:09

Jemig wat een verhaal. Hoop ook dat alles goed komt!!

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:11

lijtk er idd erg veel op,
ik zag net op TS haar profiel dat ze online is geweest 5 minuten geleden.

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:12

Ik heb nu echt geen geduld :o

Kahawa

freyatjee schreef:
lijtk er idd erg veel op,

Denk ook dat ze eerst alles nog even gaat lezen voor ze reageert. :)

LOCA

freyatjee schreef:

Dat zegt genoeg toch?