Omdat ik toch even twijfel... Zou het kunnen dat hij inmiddels 15 is? ik kan me we leen haflinger herinneren die (waar ik toen hielp op de stallen) opgehaald is voor op de stal destijds. Had zomer exceem, schudde zijn hoofd ook veel tijdens het rijden en erna... Waar precies die opgehaald is durf ik niet te zeggen, wel met officielle stamboek papieren en naam. De volledige naam weet ik helaas ook niet meer... Wel weet ik dat de ruin samen met een zwart shetlander merrie van circa 25 jaar oud stond in een weilandje, niet erg groot... De manen echter zagen er een stuk minder mooi uit als op de foto's... of het exact de zelfde is geen idee.. Was met buitenrijden best wat schrikkerig, alsof hij al lang geen buitenritten had gereden, maar na stuk of 3 keer vond hij t geweldig. Je kan eventueel die stal vragen? of je een antwoord krijgt weet ik niet... als je het email wil kan ik even speuren of het telefoonnummer, dan moet je me maar even pb sturen, heb zelf helaas geen foto's van hem...
Hij is van juni 2002, dus ondertussen bijna 11. Over zijn specifieke gedrag durf ik niets te zeggen, ben toen begonnen met zadelmak maken en verder niets mee gedaan. Denk dat we even moeten wachten tot booster reageerd. Zij kent zijn gedrag beter.