chimene schreef:Hallo Bokkers,
Ik heb weer even alles bijgelezen.Jullie interesse is super.maar ik wil nog 1 keer een melding doen.Ik hoop dat deze duidelijk is!!!
Vragen over het onderzoek wat loopt en vragen over onze manier van zoeken en hulp die we inschakelen kunnen NIET
openbaar gemaakt worden op dit forum!!!Dit brengt de mensen die zoeken en het paard in GEVAAR!!!!!!
Dus vragen en tips zoals:
Hebben jullie al een diergesprek aangevraagd?
Al eens gedacht aan een paragnost!!
Ik ga morgen kijken in Amsterdam(bijv) op de paardenmarkt ......
Is er al meer bekend over de verblijfplaats van.............
Hebben jullie al eens gekeken in Amsterdam(bijv) op de manege ......
Klopt het dat Marcus...........
Dit zijn een paar dingen die me te binnen schieten.
Dit zijn vragen waar we duidelijk geen antwoord op kunnen geven ivm de zoekacties die lopen.
Tips waarin plaatsnamen vermeld staan is niet voor dit forum bedoelt.AUB een PB sturen.
De dieven kunnen meelezen net zoals jullie ook.
Ik hoop dat de boodschap duidelijk is.
Ik zeg dit niet om jullie voor het hoofd te stoten, maar wil jullie nogmaals duidelijk maken dat het heel gevaarlijk is om een gestolen paard te zoeken en er zeer veel RISICO aan vast zit.Vandaar dat we op dit soort vragen en tips geen reactie kunnen geven.Ik hoop dat jullie hier begrip voor kunnen opbrengen.
Maar ik weet dat jullie het allemaal heeeel goed bedoelen en het voor jullie ook elke keer weer vragen oproept en ideeen om te zoeken maar AUB doe het via een PB.
Ik wil alle bokkers bedanken , en dat meen ik vanuit mijn hart , voor alle steun, hulp, tips, zoekacties en meedenken om marcus en andere paardjes te zoeken
Chimene
Hier nogmaals de uitleg!!
veel liefs chimene