Dat lijkt haar te zijn, afstamming klopt toch ook! Hup TS, hoop snel hier een positief bericht te lezen. Misschien dan toch de 'luck' die in haar naam voorkomt....
Staat dan ook nog vlakbij haar als info in profiel klopt!
Jet
Geplaatst: 25-03-15 23:22
MonetH, die is het vast wel, maar ik kan geen datum van de advertentie ontdekken. TS weet dat ze daar staat/stond, Sassy4barrrel ook, S4b zou een vriendin laten kijken of ze er nog staat, maar daar hebben we geen uitslag van gekregen. Wel jammer hoor, want we zijn natuurlijk allemaal wel benieuwd of de speurtocht nog iets heeft opgeleverd.
Ik dacht ook dat de advertentie misschien een oude advertentie was? Voor de link staat namelijk 'testserver2', en als je deze vervangt door simpelweg 'www' kan hij de pagina niet meer vinden. Ook de trefwoorden uit de advertentie leveren via google niks op...
Bedankt voor alle reacties. Sorry voor de late reactie was even niet online op bokt. We hebben gisteravond gebeld en vanmorgen, geen gehoor, we proberen het vanmiddag weer. Dit is een ander adres als de eerste advertentie. Bij het eerste duitse adres zijn we 2 x geweest en een vriendin van mij ook 1 x maar was steeds niemand thuis. De laatste keer hebben we een briefje achter gelaten maar nog niks gehoord. Toevallig zou mijn vriendin daar dit aankomende weekend weer langs gaan maar dat stellen we even uit. En gaan nu proberen om meer van de nieuwerer advertentie te achterhalen. Haar leeftijd klopt niet en op de fotos lijkt ze erg jong.. maar ze is het wel.
Jet
Geplaatst: 26-03-15 13:31
Het is wel in dezelfde omgeving toch als die andere advertentie? Spannend hoor, jammer dat het vorige adres geen succes gaf!
Dit adres is bij Weeze in de buurt en de andere bij oberhausen in de buurt. We hebben alleen al vaak gebeld en iedere keer geen gehoor, we vermoeden dat het telnr niet meer in gebruik is.. we hebben ook gemaild maar nog geen reactie
Jet
Geplaatst: 27-03-15 16:19
Er zijn een tijdje terug nogal wat berichten verwijderd en daar stond ook een link naar een advertentie in Weeze tussen. Ik had aldoor begrepen dat jullie daar naar aan het bellen/mailen waren en dat jullie daar een adres van hadden.
Hi Jet, we hadden wel het adres van een handelaar in Weeze maar die wist niks. Het andere adres die wel gebeld / gemaild hadden en langs zijn gegaan iedere keer zonder succes was bij Oberhausen maar dat adres hadden we via de andere advertentie van ehorses. Sterre Nova; op de fotos lijkt ze ook jonger als op de andere fotos van de andere advertentie op ehorses.. ik heb het vermoeden dat deze advertentie dus nog ouder is als de eerste
Jet
Geplaatst: 28-03-15 15:44
Ja, duidelijk S4b, nu ben ik er weer helemaal bij . Duim dat contact toch nog lukt met Oberhausen of de persoon van de andere advertentie!
eline27
Geplaatst: 29-03-15 12:32
Ja isa_glind heeft gelijk ik heb die pony ook gezien! Heb gezien hoe die opgehaald werd en vond het nogal zielig. Werd in een te kleine trailer in geladen door een wat oudere man. Pony wou niet de trailer in dus ging weer steigerend achteruit en de man viel op de grond maar stond gelijk weer op. Dat was denk ik 2-3 maanden geleden