Gezocht mijn oude Welsh à pony Wendy/belle

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:07

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 15:08

[quote="Rietjee11"]

En waarom ben jij zonder te zeggen weggegaan dan? tegen de eigenaar van het land zeggen dat je je aangevallen voelde? Waarom praatte je dat biet uit dan? We hebben je al gezegd dat dat niet zo bedoeld was. Waarom update je mij dan niet.. Dus dat is allemaal lekker mooi gezegd.. Je zegt dat ik je stalk maar zelf Blokkeer en onblokkeer je me constant.....:

lady62

Re: Gezocht mijn oude Welsh à pony Wendy/belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:10

Ik ben hier weg.
Moet dit allemaal openbaar.

StormMilagro

xxDreamlove schreef:
Rietjee11 schreef:
Ken je het woord contract? Of moet ik het spellen voor je?

In het contract staat niks over bezichtigingen 1x per maand
Anders had ik niet getekend :')

:') jeetje Rianne zo ongelovelijk ben jij. Waarom spreken we niet af en praten we het zo uit ipv hierover?[/quote]

Omdat jij dit topic hebt geopend denk ik xD

Flowery

Ik ga niet meer reageren, ik ben dit nu ondertussen spuugzat. Belle is van mij, punt.

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:11

hee, alsjeblieft hou het lief <3

Topic starter, ik weet dat het naar is dat het je pony niet meer is maar je kunt het beter accepteren.
misschien kunnen jullie eens afspreken met elkaar en een goeie oplossing vinden :)

ja ik ben 14 en zeg dit nu tegen mensen van 21/22 :')

PenP2014

Rietjee11 schreef:
Ik ga niet meer reageren, ik ben dit nu ondertussen spuugzat. Belle is van mij, punt.

Dat vind ik sowieso niet handig als er een politie aangifte loopt maar dat terzijde..

Irisx

Rietjee11 schreef:

En gelijk heb je.

Birdie60

Ts verkocht is verkocht.
Al neemt ze Belle mee naar timboektoe, moet zij weten want het is haar pony.
Ik snap dat het moeilijk is, heb zelf ook zo gezeten, maar het is nu eenmaal zo.

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:19

Goh jeetje vervelend voor ts maar idd verkocht is verkocht! Welcome to the big world.
Vind dat dit topic wel dicht kan aangezien huidige eigenaar geen contact wil.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:20

TS, ben jij werkelijk 21? Je gedraagt je werkelijk waar als een kleuter... Lees eens goed wat hier allemaal geschreven is, dat kan je vast helpen om de situatie beter te beschrijven.

Mijn gevoel zegt dat de koopster van je pony in eerste instantie akkoord is gegaan dat jij de pony geregeld bleef zien, echter is mijn gok dat je je iets teveel bemoeid hebt met wat zij met HAAR pony doet en zij hier nu helemaal klaar mee is...

Echt come on... pony is verkocht en daarmee niet meer van jou.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:22

Rietjee11 schreef:

precies dit... jij hebt alle zeggenschap, TS heeft niks maar dan ook niks te zeggen over de pony. Rede van verkoop maak niks uit, wat het verhaal ook is (daarbij had ze de pony voor verkoop al 2 weken dus je zal wel erg gehecht zijn aan Belle 8)7 )

volgens mij mag dit topic op slot want Belle is niet vermist en staat heerlijk bij haar nieuwe eigenaar.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:26

xxDreamlove schreef:
Rietjee11 schreef:

En waarom ben jij zonder te zeggen weggegaan dan? tegen de eigenaar van het land zeggen dat je je aangevallen voelde? Waarom praatte je dat biet uit dan? We hebben je al gezegd dat dat niet zo bedoeld was. Waarom update je mij dan niet.. Dus dat is allemaal lekker mooi gezegd.. Je zegt dat ik je stalk maar zelf Blokkeer en onblokkeer je me constant.....:

Ze is jou niets verplicht.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:26

wat een liefde hier...

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 15:26

Jullie zouden de gesprekken eens moeten lezen. Jullie zouden mij dan in me gelijk stellen. Ze liegt veel Rn logisch dat ik nu zo doe als jullie mij met ze allen aanvallen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:27

Al loog ze de hele wereld bij elkaar, je hebt je pony VERKOCHT.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:27

Laat die pony los en zet jezelf niet zo voor gek. Ze heeft een nieuw baasje wat de reden ook was voor verkoop. Balen jammer helaas maar je hebt geen rechten meer.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:28

xxDreamlove schreef:
Jullie zouden de gesprekken eens moeten lezen. Jullie zouden mij dan in me gelijk stellen. Ze liegt veel Rn logisch dat ik nu zo doe als jullie mij met ze allen aanvallen

daar ben ik wel mee eens jullie gaan bijna allemaal uit van 1 verhaal en niet van het andere verhaal.
een probleem heeft altijd meerdere verhalen en ga geen kant kiezen als jullie het andere verhaal niet weten.

TS ik had je nog een pb gestuurd.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:29

Nou, ik geloof niet dat als bokt het leest dat ze je gelijk stellen, aangezien iedereen hier roept dat verkocht, verkocht is :')

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:30

En dan nog, wat wil je bereiken met dit topic ? Al heeft ze de boel bij elkaar gelogen, dingen beloofd die ze niet nakomt, dat is dan ontzettend sneu maar hele dikke vette megapech. Feit blijft dat jij de pony hebt verkocht, de pony niet meer van jou is en er iets gebeurd is waardoor de nieuwe eigenaresse geen contact meer met jou wenst. Leg je er bij neer, pony is weg, tussen jou en nieuwe eigenaresse is het geescaleerd en ik zie het zo niet gebeuren dat dat nog weer goedkomt. Dus neem je verlies daarin, gedraag je volwassen en laat het hierbij.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:30

Of ze liegt of niet heeft hier niets mee te maken. ZIJ is de eigenaar, dus ZIJ mag beslissen. Al is ze de grootste leugenaar van Europa.

Als de bezoekafspraak onderdeel is van een contract dat door jullie allebei is ondertekend, zul je naar de rechter moeten stappen om een uitspraak te krijgen. En die zal niet in jouw voordeel uitpakken. De nieuwe eigenaar mag namelijk over het paard beslissen, niet de oude eigenaar. Dat is de wet. Jammer voor jou, les voor de volgende keer. Einde.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:31

xxDreamlove schreef:

Ookal zou je gelijk hebben dan heb je nog steeds geen rechten. Ik zou je aanraden het juridisch loket te bellen. Die gaan je excact hetzelfde vertellen. Aangezien 100 bokkers blijkbaar niet kunnen doordringen..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:31

ik weet de reden waarom die verkocht is en als ts dat niet had gedaan had ze wss ook heel gezeik over haar heen gehad.

please mensen luister ook naar haar verhaal.

ik kies geen kant maar wil wel beide verhalen horen.
en dat doe ik ook en daar bereik je meer mee dan maar 1 verhaal te horen.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:32

Pandameisje schreef:
xxDreamlove schreef:

daar ben ik wel mee eens jullie gaan bijna allemaal uit van 1 verhaal en niet van het andere verhaal.
een probleem heeft altijd meerdere verhalen en ga geen kant kiezen als jullie het andere verhaal niet weten.

TS ik had je nog een pb gestuurd.

Wat het verhaal is, wie er liegt of niet maakt niks uit in dat het paard verkocht is. Paard is verkocht, oud-eigenaar heeft daar geen rechten meer op. Punt.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:32

Nee als ie niet verkocht was dan was er niks aan de hand...