[PG] Dramatopic, wie denkt mee? Lieve Prisca

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GoLizz

Re: [PG] Dramatopic, wie denkt mee? Lieve Prisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 13:47

Misschien kun je Ebo Buiter ook nog informeren, hij heeft een grote handelstal in Winschoten. Misschien kun je 1 van de meiden daar vragen of ze haar herkennen. Succes met je zoektocht!

Kai_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:12

jeejtje wat een verhaal!
ik heb zelf ook wel eens zo zitten denken overmijn eerste paard,
zouden ze die ook niet gewoon door hebben verkocht.
hij zou ook dood zijn agja bij hem geloof ik het onder tussen wel!
ik hoop echt voor je dat je duidelijk heid er over krijgt!
dit is natuurlijk niet leuk zo.

sucses en sterkte,

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 21:30

Korte update: er is bevestigd dat ze doorverkocht is. Over een paar dagen hoop ik meer te kunnen zeggen.
Ben sprakeloos dat mensen hiertoe in staat zijn geweest. Geen overleg met de eigenaar (ik dus) en mij voorliegen.
Ik stop maar met typen voordat hier teveel informatie komt te staan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:31

Hierbij nogmaals de moderatoropmerking welke ook op pagina 1 te vinden is:

Moderatoropmerking:
Even voor de duidelijkheid, hier staan de regels van OV: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* in die regels kan iedereen lezen dat het alleen is toegestaan te reageren als men bruikbare info over de zoektocht heeft voor de TS. Verdere reacties zijn absoluut niet toegestaan, hoe goed bedoeld ook, het is niet toegestaan je mening te geven of het nut heeft of niet, hoe erg je het vind, reageer alleen als je de TS verder kan helpen. Alle reacties die geen bruikbare info/tips bevatten zijn verwijderd. Mocht je de TS offtopic iets willen vertellen of vragen, doe dit dan niet in het topic maar doe dit via de PB.

Rosa_

Re: [PG] Dramatopic, wie denkt mee? Lieve Prisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:56

Als ze is doorverkocht is de kans groot dat dit via een handelsstal is gegaan. Sipko Sipkens is ook een handelaar in Groningen die veel ponys in- en verkoopt.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 15:46

Goed, update.

Ik heb PB-contact gehad met een instructrice van de HJC-manege. Volgens haar heeft Prisca in de lessen meegelopen ( :?), bleek te pittig te zijn (goh) en is daarna verkocht via particulieren. Ze adviseerde mij de manege-eigenaar te bellen.
De manege-eigenaar Louwe Mulder heb ik dus telefonisch gesproken, die zegt dat ze niet meegelopen heeft in de manege-lessen, maar dat de kennis wel op haar reed (wat ik alsnog frappant vind, omdat Prisca bij hun stond voor haar pensioen wegens herhalende peesblessures), ze te pittig was en toen naar handelaar Jan Brouwer gegaan is.
Jan Brouwer zei er niks vanaf te weten en gaf mij het telefoonnummer van Marthijs Brouwer.
Deze Marthijs Brouwer reageerde aan de telefoon direct erg verbaal agressief en even zijn naam Googlen levert ook merkwaardige (Bokt)hits op.
Ik heb het telefoonnummer van de kennissen van mijn toenmalige instructrice (bij wie Prisca stond) via internet achterhaald, echter zegt zij niets van enige verkoop te weten. Ze zou mij terugbellen om een afspraak te maken om de rekening van de dierenarts in te zien, zodat ik het kan opsturen naar de NRPS als bewijs van overlijden. Na ruim 2 weken heb ik nog steeds niets gehoord, dus ga ik nu zelf maar weer op onderzoek uit, nu ik haar achternaam eindelijk heb kunnen vinden.
Alle gesprekken zijn via telefoon gegaan en zijn opgenomen, echter mag ik deze niet openbaar online zetten om de zaak legaal te houden.
Aangezien de kennis nog steeds geen contact met mij opgenomen heeft, ga ik nu zelf dierenartsen in de omgeving vragen. Omdat ik op papier nog steeds de eigenaar van de pony ben, heb ik het recht om de medische geschiedenis op te vragen, aldus een vriendin van me die diergeneeskunde studeert.

Ik weet niet waar ik aan toe moet zijn of wie ik moet geloven (alle mensen spreken elkaar tegen), maar ik hoop vooral zekerheid te krijgen van (mogelijk) overlijden.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 17-07-12 11:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 10:35

Ik heb contact gehad met vrijwel alle dierenartsen in die omgeving en het laatste contact van betreffend persoon met de dierenarts uit Schildwolde dateert uit 2009. Ik weet niet hoe ik verder moet zoeken om bevestiging van overlijden (of iets anders..) te vinden.