[PG] Uzi van de Zonnehoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjeempie

Re: [PG] Uzi van de Zonnehoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-10 19:44

Elo moedig dat je hier zelf je verhaal komt vertellen :(:)

zoals ik aan t begin van dit topic ook zei heb ik dit topic niet gestart om een discussie te beginnen over hoe het gelopen is en wie er gelijk heeft, maar omdat we op zoek zijn naar Uzi. helaas voelden een aantal mensen zich genoodzaakt om toch proberen discussies op te wekken. het is jammer dat er altijd mensen zijn die alles denken beter te weten. ik zou het zeer op prijs stellen als hier verder alleen ontopic reacties komen, dus alleen reacties met betrekking tot het terugvinden van Uzi.

Jiviejik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:34

Niet vertellen waarom je " weet" dat hij niet in Iran is en daarna mij uitmaken als iemand die meteen haar conclusies klaar heeft gaat er bij mij niet in:) om je te helpen ben ik gaan vragen (voor jou!!) waar hij is gebleven en dan ben ik degene die liegt en haar conclusies klaar heeft? Succes met je zoektocht;)

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:30

Misschien is het mogelijk om toch je vader te contacteren of de andere persoon die hierboven wordt aangegeven?
Kom op als je van het diertje houd moet je dat er gewoon voor over hebben, wat er ook gebeurd is.. Bellen kan toch geen kwaad? Of misschien kan een ander voor je bellen?

ElodieElvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:23

Als je goed leest maak ik niet jouw als leugenaar uit, maar ****, Mijn vader komt andere info vandaan, namelijk Engeland.. Dus hun verhalen komen niet overeen.. Het conclusies klaar hebben gaat over mensen bij de handelsstal, er zijn er daar een aantal die het leuk vinden om dingen over mij te verspreiden zonder volledige info.. Ben alleen maar blij als daar iemand niet bijhoort..

Zoals ik al vermeld heb, vind ik t niet nodig om alles uit te leggen.. Is politieadvies.. Ik wil geen dingen weer opwekken die net afgekoeld zijn..

Ben allang blij dat ik eindelijk met rust gelaten wordt..
Laatst bijgewerkt door Revanches op 01-11-10 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:56

Nee, je hoeft natuurlijk niets uit je prive te vertellen...
Maar begrijp je dat het lastig te begrijpen is? Je kunt misschien iemand contact met hun laten leggen? Je vader weet zo te horen zeker waar hij is, heb je geen ander familielid die dit zou kunnen vragen? Of iemand die naar die andere man toe kan bellen?

Hoe weet je zeker dat het paard niet in Iran is?
Waar is hij voor het laatste echt gezien?

abby21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:37

Sjongejonge... als je Uzi zo graag terug wil zien had ik toch echt Jasper (van Veldstar denk ik??) niet voor leugenaar uitgemaakt.. Hij is aan jouw toch niks verschuldigd??!!.. Als je niet kan winnen moet je niet van die rare dingen gaan zeggen vind ik.. Kan Jasper mee naar de politie gaan..

Bovendien een bijzondere en vooral originele manier om, als je met rust gelaten wil worden, toch de volle aandacht op jezelf te vestigen..
Laatst bijgewerkt door abby21 op 01-11-10 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

stac3y_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:41

abby21 schreef:
Sjongejonge... als je Uzi zo graag terug wil zien had ik toch echt Jasper (van Veldstar denk ik??) niet voor leugenaar uitgemaakt.. Hij is aan jouw toch niks verschuldigd??!!.. Als je niet kan winnen moet je niet van die rare dingen gaan zeggen vind ik.. Kan Jasper mee naar de politie gaan..

daar ben ik het helemaal mee eens :)

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:21

abby21 schreef:

Hoezo, sinds wanneer is iemand een leugenaar noemen een misdaad?

Wat een onzin allemaal, de TS krijgt zo verschrikkelijk veel verhalen te horen dat ze waarschijnlijk zelf niet meer weet hoe of wat... Als de ene zegt Iran, de andere Nederland en de andere Polen wordt het toch wel erg warrig in je hoofd ben ik bang.

Dus niet meteen de schuld bij de TS leggen, waarom geven jullie allemaal commentaar maar helpt er hier niemand met het vinden van Uzi, dit is toch het belangrijkste?

Zalallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:36

Jammer dat het toch doorgaat. laat iedereen die antwoord het alleen nog over Uzi hebben en niets anders. Er is al genoeg ellende in deze zaak en dat hoeft niet nog meer te worden. Dus geen zinloze beschuldiginen van beide kanten, heeft geen zin. Zo is het ook allemaal begonnen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:44

Moderatoropmerking:
Graag hier alleen reageren als je ook daadwerkelijk nog iets nuttigs hebt toe te voegen, ga elkaar niet aanvallen, en roep geen dingen rond die niet op waarheid berusten, of iemand uitmaken voor leugenaar.

ElodieElvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:00

Dankjewel, daarom zeg ik bij deze ook via hier.. Heb je commentaar buiten dit topic om stuur het me dan prive..

Ik zoek uzi en daar wil ik aandacht voor en niet voor andere dingen..

ElodieElvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:28

Dit topic mag gesloten worden, uzi is gevonden..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:31

Aangezien Uzi is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.