[PG]Voortgang zoektocht Marcus!!(Haflinger)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:59

Heey, ik kijk ook nog steeds uit, en heb
Marcus in mijn onderschrift gezet
Zo zien steeds mensen dat hij nog niet terug is.
Veel sterkte aan eigenaar en verzorger enzo, nogmaals.

Ik weet hoe het voelt. Alleen is het bij niet zo gegaan.
Maar gewoon een verkochte pony op een manege.
Die ik nooit meer heb gezien

Ik blijf naar Marcus zoeken

Ronnie25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:39

ChingYi schreef:
Echt heel fijn dat jullie allemaal meehelpen.
Tis toch weer een bende hier..
*Komt net te horen dat paarden van vriend van mijn vriendin gisteravond ook bijna gestolen werden. Ze hadden een poging tot gedaan maar de eigenaar was er nog op tijd bij. Die zijn toen weggevucht, die eigenaar is er proberen achteraan te rijden maar ze reden te snel.
Mensen let asjeblieft goed op jullie dierbare beestjes. Het wordt hiet met de dag gekker!

Sjemig, ik laat wel 3 dubbele hangsloten om de staldeur maken ,
Gelukkig heb ik wel *echte* beveilegingscamera's hangen in de stal.

LuckyRemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:09

Valiant schreef:
LuckyRemi... doe net als ik... een of meerdere foto,s in je agenda/portomonee(iets wat je altijd bij je hebt)

heb ik ook gedaan

Slim! Hij zit in me portomonee !

mijntjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:17

jmmr ik kom soms kijken hier in dit topic :S maar hij is nog steeds niet terug :S

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:20

ChingYi schreef:
Echt heel fijn dat jullie allemaal meehelpen.
Tis toch weer een bende hier..
*Komt net te horen dat paarden van vriend van mijn vriendin gisteravond ook bijna gestolen werden. Ze hadden een poging tot gedaan maar de eigenaar was er nog op tijd bij. Die zijn toen weggevucht, die eigenaar is er proberen achteraan te rijden maar ze reden te snel.
Mensen let asjeblieft goed op jullie dierbare beestjes. Het wordt hiet met de dag gekker!

Jeetje zeg, fijn dat die man er snel bij was!
Ik hoopte zo dat toen ik dit topic net opende, Marcus al terug was.. Maar helaas!

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:05

ja echt erg nou. Het gebeurt steeds vaker
Dat die mensen zich er zelf niet gewoon een kopen..
Die mensen hebben idd echt geluk gehad. Ze waren er gelukkig nog op tijd bij. Maar ik denk wel dat ze het opnieuw zullen proberen...

Ik zou ook echt zoo graag willen dat Marcus terug zou zijn. Je gaat je echt zo erg aan een beesje hechten en dan ineens, foetsie..
Als hij nou verkocht zou zijn, zou ik het niet zo super erg zijn(tuurlijk ook wel super erg maar je zou in contact met die mensen kunnen blijven enz.), maar je nu weet helemaal niet hoe het met hem is, of hij er uberhaupt nog wel is enz.
Ik maak me echt zorgen..

chimene

Re: [PG]Voortgang zoektocht Marcus!!(Haflinger)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 18:25

Das zeker een goed idee
Toppie hoor.

groetjes chimene

lundi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:36

Iedere dag dat je je paardje moet missen is verschrikkelijk,ook ik zoek nog steeds met jullie mee!
De diefstal van tess en swieb (de twee tinkers) van Jolanda ook een bokker zijn vandaag precies een jaar geleden gestolen!
Jolanda geeft ook nog steeds niet op! Toppie Jolanda!
Chimene en ChingYi , ik wens jullie heel veel sterkte bij de zoektochten en wij van www.gestolenpaarden.nl zullen jullie bijstaan voor zover wij kunnnen!
We hopen dat Marcus en natuurlijk de tinkers snel bij hun baasjes terug mogen zijn!
Geef niet op,trek alle tips na en flyeren maar !!!
Liefs Lundi

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 19:06

dankje wel lundi voor je steun

groetjes Chimene

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:08

Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar was er nog een consult aangevraagd? (communiceren via een foto)?
Want daar ben ik ook wel benieuwd naar

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:20

chimene schreef:
RaQuKA schreef:
hmm eerlijk gezegd vindt ik dat nog steeds niet echt een goede uitlegen. Ik bedoel een diergesprek kost van jouw kant uit, alleen een foto en een verhaaltje via mail. Dus veel tijd zou dat niet kosten.

Als je goed leest (en dan bedoel ik GOED) heb je je antwoord al
Ik kan niet antwoorden met ja of nee.Ik schrijf: we nemen jullie raad serieus en geloof me.............
Hoop dat je dit begrijpt en anders moet je dit eens voorleggen aan iemand anders en kijken of die begrijpt wat ik bedoel.Ik bedoel dit niet verkeerd tegenover jou maar zoals ik ook al eerder zei........we moeten onze eigen veiligheid waarborgen.Ik hoop dat je dit begrijpt!!Ik kan een op open forum geen info geven.

heel veel liefs chimene

Hey Cow_Horse, zie bovenstaand antwoord

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:16

nog interesse in iemand die kan communiceren met dieren ? ik doe het ook . moet wel een foto hebben waar de ogen goed op staan.... stuur die maar door als je het wilt en even naar wie ik het moet sturen ..

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:22

als jullie het willen graag morge ochtend ochtend even bericht geven omdat ik daarna echt geen tijd meer heb

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:13

ik denk dat in het profiel van chimene en ching-yi genoeg foto's te vinden zijn. Misschien moet je daar eens even kijken en het lijkt mij het meeste logisch als je het dan stuurt naar chimene of ching-yi (chimene is de eigenaar) maar misschien kun je gewoon een pb sturen voor foto's, naar chimene

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:00

Valiant schreef:
jemig... wordt hier echtt erg tegenwoordig.... nog even en ik zet mijn paard op mijn slaapkamer!!!!

Ja idd.
Dit is echt positief om te lezen als je net een pony hebt gekocht joh.

Zoiets zou je maar overkomen.

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:07

Als het morgen mooi weer is rijd ik met kevin even over ******** om daar rond te kijken in de weilanden (zijn een paar dagen terug weer nieuwe haflingers komen te staan), vooral als het van het weer is wat het nu is(lekker zonnetje en blauwe lucht) even lekker ontspannen, helaas kan ik alleen diekant opgaan als mijn vriendin mee wilt aangezien die van mij zich behoorlijk kan aanstellen en doet dan niks meer...

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 09:15

Hallo Bokkers,

Ik heb weer even alles bijgelezen.Jullie interesse is super.maar ik wil nog 1 keer een melding doen.Ik hoop dat deze duidelijk is!!!

Vragen over het onderzoek wat loopt en vragen over onze manier van zoeken en hulp die we inschakelen kunnen NIET
openbaar gemaakt worden op dit forum!!!Dit brengt de mensen die zoeken en het paard in GEVAAR!!!!!!

Dus vragen en tips zoals:
Hebben jullie al een diergesprek aangevraagd?
Al eens gedacht aan een paragnost!!
Ik ga morgen kijken in Amsterdam(bijv) op de paardenmarkt ......
Is er al meer bekend over de verblijfplaats van.............
Hebben jullie al eens gekeken in Amsterdam(bijv) op de manege ......
Klopt het dat Marcus...........
Dit zijn een paar dingen die me te binnen schieten.

Dit zijn vragen waar we duidelijk geen antwoord op kunnen geven ivm de zoekacties die lopen.
Tips waarin plaatsnamen vermeld staan is niet voor dit forum bedoelt.AUB een PB sturen.
De dieven kunnen meelezen net zoals jullie ook.
Ik hoop dat de boodschap duidelijk is.

Ik zeg dit niet om jullie voor het hoofd te stoten, maar wil jullie nogmaals duidelijk maken dat het heel gevaarlijk is om een gestolen paard te zoeken en er zeer veel RISICO aan vast zit.Vandaar dat we op dit soort vragen en tips geen reactie kunnen geven.Ik hoop dat jullie hier begrip voor kunnen opbrengen.

Maar ik weet dat jullie het allemaal heeeel goed bedoelen en het voor jullie ook elke keer weer vragen oproept en ideeen om te zoeken maar AUB doe het via een PB.

Ik wil alle bokkers bedanken , en dat meen ik vanuit mijn hart , voor alle steun, hulp, tips, zoekacties en meedenken om marcus en andere paardjes te zoeken

Chimene

Mitnait

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:09

Das duidelijk Goed gedaan!

Laura_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:46

zeker duidelijk

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:54

Verdorie, nog steeds Markus niet terug.... Ik duim nog steeds mee hoor !!

friendly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:53

Het is nu toch wel al erg lang bezig he die zoektocht naar Marcus? Ik vind het echt heel erg voor de eigenaar/eigenaren. Ik hoop echt dat Marcus snel weer terugkeert in zn vertrouwde stal... SUCCES!! en sterkte...

dravergekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:04

nog steeds niet terug...
je moet de hoop houden dat weet ik meer denk niet dat je hem nog terug vind...
ik blijf ook nog opletten

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:45

het is idd echt balen dat hij nog niet terug is. Het is nog maar de vraag of hij nog terugkomt, maar we geven de moed niet op.
Ik hoop echt dat ik op een dag kan melden dat hij weer veilig terug is. M aar hoelang gaat dat nog duren? en komt hij uberhaupt nog wel terug ?
Ik hoop het! Echt te gek dat iedereen een steentje bijdraagt, ben echt blij met jullie hulp

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:18

Sterkte mensen!
Blijf dit volgen!
Volg het al vanaf dag 1, dus t grijpt je aan als hij nog steeds niet
terug is...

BianCatjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:03

ik volg dit topic echt al vanaf dag 1 maar vind het echt vreselijk dat hij nog niet is terug gevonden! ik zelf kijk wel 3x in een weiland dat ik tegen kom of ik een haflinger zie en als dat zo is of het marcus is.. ik heb helaas nog niet 1 haflinger gezien die ongeveer zo'n zelfde bles heeft als Marcus.. ik blijf net zo lang doorzoeken tot ik hier hoor dat hij weer veilig in zijn eigen stalletje is!! heel veel succes met zoeken iedereen en vind het echt sneu voor de eigenaren dat hij gestolen is.. marcus moet en zal terug komen waar hij hoort!!
groetjes BianCatjee
p.s. Valiant: goed idee heb ik ook even gedaan!