[PG]Voortgang zoektocht Marcus!!(Haflinger)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:42

ik ga proberen of ik hem naar het sweeds vertaald te krijgen

Destiny22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:23

Emma_Ivana schreef:
ik ga proberen of ik hem naar het sweeds vertaald te krijgen

Okeej dan super!!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:11

hmm.. nog steeds niks
wat baal ik hiervan zeg!!

Anoniem

Re: [PG]Voortgang zoektocht Marcus!!(Haflinger)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:13

Ik kom regelmatig op haflingerwedstrijden en in ermelo (komen haflingers uit het hele land bij elkaar, in totaal zo rond de 300!) dus ik zal ook mn ogen openhouden.....

Shani_1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:03

Pfffffffffffffff is marcus nog niet gevonden???

Ik weet zeker dat jullie marcus ooit weer bij huis krijgen!!!!
Daar geloof ik heilig in.

Heel veel liefs

Reggea, Team Gestolenpaarden.nl

Mitnait

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:21

Ik wil echt niet zeuren hoor! Ik weet dat je veel dingen aan je hoofd heb, maar is er al een diergesprek geweest?

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:59

nessie_1987 schreef:
Ik wil echt niet zeuren hoor! Ik weet dat je veel dingen aan je hoofd heb, maar is er al een diergesprek geweest?

ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
het zal jullie zeker helpen hem terug te vinden dat weet ik zeker!

friendly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 19:03

Diergesprek??

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:05

Hier even een stukje wat Chimene heeft geplaatst op blz 15, wat betreft de vraag over diergesprekken

We zijn volop bezig met binnengekomen tips etc, zodra er nieuws is wordt dat zeker weten vermeld..Nog steeds druk aan het flyeren en er was al iemand die zich volop inzet op paardenmarkten met flyeren. Toppie!

chimene schreef:
Gemma_Luuvv schreef:
Chimene: is dat van Marco geen idee??

Heel veel sterkte nog he

Ja dat idee is al eerder voorgesteld en ik vind het ook niet erg dat ie nog eens voorgesteld word.We nemen jullie raad serieus en geloof me dat we al veel dingen aan het doen zijn en al hebben gedaan.Ik kan helaas niet uitbreiden over ons onderzoek omdat we zeer discreet met alles omgaan.En hoop dat jullie hier begrip voor hebben.Het is voor ons ook heel moeilijk om alles te checken en onze veiligheid te waarborgen.Maar we zijn hard bezig.Maar dat had je denk wel al gelezen in mijn berichtje Ik vind het ook vervelend dat we nog niks kunnen melden op het bokt want jullie zullen ook wel in spanning zitten mee te lezen of hij al gevonden is!!!! We doen echt ons best en hoop dat ik jullie heel snel kan vertellen dat ie weer lekker bij ons in de stal staat, maar helaas kan ik dat nog niet melden
We doen ons best en vele met ons.Echt TOP! En tips blijven welkom!!!maar via een PB aub

groetjes chimene

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:07

hmm eerlijk gezegd vindt ik dat nog steeds niet echt een goede uitlegen. Ik bedoel een diergesprek kost van jouw kant uit, alleen een foto en een verhaaltje via mail. Dus veel tijd zou dat niet kosten.

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 21:30

RaQuKA schreef:
hmm eerlijk gezegd vindt ik dat nog steeds niet echt een goede uitlegen. Ik bedoel een diergesprek kost van jouw kant uit, alleen een foto en een verhaaltje via mail. Dus veel tijd zou dat niet kosten.

Als je goed leest (en dan bedoel ik GOED) heb je je antwoord al
Ik kan niet antwoorden met ja of nee.Ik schrijf: we nemen jullie raad serieus en geloof me.............
Hoop dat je dit begrijpt en anders moet je dit eens voorleggen aan iemand anders en kijken of die begrijpt wat ik bedoel.Ik bedoel dit niet verkeerd tegenover jou maar zoals ik ook al eerder zei........we moeten onze eigen veiligheid waarborgen.Ik hoop dat je dit begrijpt!!Ik kan een op open forum geen info geven.

heel veel liefs chimene

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:43

Maar blijkbaar ben ik niet de enige die niet 'goed' heeft gelezen, als iedereen dezelfde vraag daarover aan je stelt..

Just_in_time

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:45

hey ik wou nog even zeggen dat een paragnost idd geen slecht id is, het kan een heel eind helpen, maar pas wel op want er zitten weer een hoop oplichters tussen, het beste kun je het door iemand laten doen die het gratis doet, door familie, een kennis (van familie), vrienden van bokkers.
kun je ook gauw achterkomen of er nog hoop is...
heel veel succes met vinden!

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:00

RaQuKA schreef:
Maar blijkbaar ben ik niet de enige die niet 'goed' heeft gelezen, als iedereen dezelfde vraag daarover aan je stelt..

degene die het al langer volgen, of het andere topic 'globaal' doorgelezen hebben, weten dat er werk van gemaakt gaat worden, of misschien al is gedaan. Maar het is wel duidelijk, dat voor de veiligheid van Marcus, en degene die hem actief zoeken, dat er geen informatie op het forum neergezet kan worden. Heel de wereld kan immers meeleze, en als er nou net verkeerde mensen zijn kan er een heleboel mislopen

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:32

Dank je Misz_j

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 09:54

Misz_J schreef:
RaQuKA schreef:

degene die het al langer volgen, of het andere topic 'globaal' doorgelezen hebben, weten dat er werk van gemaakt gaat worden, of misschien al is gedaan. Maar het is wel duidelijk, dat voor de veiligheid van Marcus, en degene die hem actief zoeken, dat er geen informatie op het forum neergezet kan worden. Heel de wereld kan immers meeleze, en als er nou net verkeerde mensen zijn kan er een heleboel mislopen

Dankje wel MiszJ
Het klopt precies wat je zegt.Onderzoeken kunnen niet op het forum geplaatst worden en als er dingen zijn die nog lopen kan dit ook niet geplaatst worden.En nog even terugkomend op een melding over de "kosten" waar in een eerder bericht iets over gezegd word..........we kijken niet naar de kosten maar doen alles wat in onze macht ligt om Marcus (maar ook andere paarden) terug te vinden.En natuurlijk zijn daar kosten aan verbonden.Maar wat zou je zelf doen als je liefje gestolen word.Toekijken? Denk het niet.Alles kost geld en daar zijn we ons van bewust.We kijken dan ook wel hoe we alles kunnen doen om te zoeken en natuurlijk ook op de goedkoopste manier.Want elke euro die we kunnen besparen is er weer 1 voor een volgende stap.Maar kosten blijven.Maar de drang en liefde om door te zoeken ook.We krijgen gelukkig veel steun.Iedereen die bij zichzelf in de buurt in de auto stapt en weilandjes gaat bezoeken om te zoeken naar de paardjes is geld kwijt.Tips die we checken door er heen te gaan met de auto kost geld.Alles kost geld maar we gaan door.Ik hoop dat jullie nu een beter zicht hebbben op de situatie.

bedankt voor de moeite die jullie nemen!!

groetjes chimene

_Tarzan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:07

Echt jammer dat hij nog steeds niet terecht is.
ik kijk nog elke dag om me heen, en elke haflinger word grondigh bekeken.
veel succes verder

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:57

ik denk ook dat zo'n info misschien beter niet op het forum geplaats moet worden.
Zoals er dus al aangegeven wordt: als je het topic globaal doorleest weet je het wel. Dus stel dat die dieven hierop zitten en die hoeven maar even dat topic grondig door te lezen en dan zijn zij ook weer een stuk wijzer..
Tis maar een tip

AnnemiekvM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:35

Ik vind het wel een naar idee dat hij nog niet terug is. Ik hoop dat jullie de hoop nog niet opgegeven hebben. Wie weet komt hij ooit nog terug.
Ik hoop dat het diergesprek oid jullie een stapje dichterbij hebben gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:21

Heeyy ik zit al een tijdje mee te lezen en kijken
Maar er staat hier opeens een haf Maar hij is best schuw ik weet niet of dat kan?

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:33

SmeeJ schreef:
Heeyy ik zit al een tijdje mee te lezen en kijken
Maar er staat hier opeens een haf Maar hij is best schuw ik weet niet of dat kan?

Heb je de foto's van Marcus op de site www.gestolenpaarden.nl goed bekeken of de flyers die gemaakt zijn voor Marcus?
Misschien is het mogelijk dat je een digitale foto kan maken van deze haflinger,die je naar Chimene kan sturen

Mitnait

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:38

Ja idd. Vergelijk die Haflinger met de foto's van Marcus!!!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:06

het kan zijn dat (als marcus nog niet schuw was) hij dat nu wel heel erg geworden is, omdat er nogal wat nare dingen gebeurd zijn in een hele korte tijd.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:33

hij is(was) iig niet schuuw maar kwam niet te dichtbij als je een halster of iets bij je had.
Maar als je niks bij je had, of snoepje ofzo zou die gewoon naar je toe komen maar hij is wel schrikkerig maar het kan idd zijn dat hij nu wel schuw is geworden als er veel nare dingen gebeurt zijn

Loody

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:31

Wat een samenhorigheid!! echt goed om te lezen dat er zoveel mensen helpen om die pony te zoeken, en hun oogjes open te houden... uiteraard doe ik dat ook....
Hoop ook echt dat hij snel terecht is....