Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emma_Ivana schreef:ik ga proberen of ik hem naar het sweeds vertaald te krijgen
nessie_1987 schreef:Ik wil echt niet zeuren hoor! Ik weet dat je veel dingen aan je hoofd heb, maar is er al een diergesprek geweest?
chimene schreef:Gemma_Luuvv schreef:Chimene: is dat van Marco geen idee??
Heel veel sterkte nog he
Ja dat idee is al eerder voorgesteld en ik vind het ook niet erg dat ie nog eens voorgesteld word.We nemen jullie raad serieus en geloof me dat we al veel dingen aan het doen zijn en al hebben gedaan.Ik kan helaas niet uitbreiden over ons onderzoek omdat we zeer discreet met alles omgaan.En hoop dat jullie hier begrip voor hebben.Het is voor ons ook heel moeilijk om alles te checken en onze veiligheid te waarborgen.Maar we zijn hard bezig.Maar dat had je denk wel al gelezen in mijn berichtjeIk vind het ook vervelend dat we nog niks kunnen melden op het bokt want jullie zullen ook wel in spanning zitten mee te lezen of hij al gevonden is!!!! We doen echt ons best en hoop dat ik jullie heel snel kan vertellen dat ie weer lekker bij ons in de stal staat, maar helaas kan ik dat nog niet melden
![]()
We doen ons best en vele met ons.Echt TOP! En tips blijven welkom!!!maar via een PB aub
groetjes chimene
RaQuKA schreef:hmm eerlijk gezegd vindt ik dat nog steeds niet echt een goede uitlegen. Ik bedoel een diergesprek kost van jouw kant uit, alleen een foto en een verhaaltje via mail. Dus veel tijd zou dat niet kosten.
RaQuKA schreef:Maar blijkbaar ben ik niet de enige die niet 'goed' heeft gelezen, als iedereen dezelfde vraag daarover aan je stelt..
Misz_J schreef:RaQuKA schreef:Maar blijkbaar ben ik niet de enige die niet 'goed' heeft gelezen, als iedereen dezelfde vraag daarover aan je stelt..
degene die het al langer volgen, of het andere topic 'globaal' doorgelezen hebben, weten dat er werk van gemaakt gaat worden, of misschien al is gedaan. Maar het is wel duidelijk, dat voor de veiligheid van Marcus, en degene die hem actief zoeken, dat er geen informatie op het forum neergezet kan worden. Heel de wereld kan immers meeleze, en als er nou net verkeerde mensen zijn kan er een heleboel mislopen
SmeeJ schreef:Heeyy ik zit al een tijdje mee te lezen en kijken
Maar er staat hier opeens een haf Maar hij is best schuw ik weet niet of dat kan?