[PG]Voortgang zoektocht Marcus!!(Haflinger)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:57

Nee natuurlijk niet maar het lijkt dan misschien net of de intresse ook bij hen helemaal weg is en dat motiveert toch niet??

@ Neem nou Pattypaard die altijd (vaak) mee ging met ChingYi die heeft sinds de laatste keer op dit topic 200 posten geplaatst op diverse topics maar helemaal niet op deze. Ik vind dit gewoon een beetje vreemd.....

Effin ik wens je toch heel veel sterkte......

chimene

Re: [PG]Voortgang zoektocht Marcus!!(Haflinger)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 19:03

ik ben de eigenaar en ching-yi is zelf wel zeker actief bezig.Ze is veel met mij mee om te zoeken en heeft dus niet elk uurtje tijd om op dit topic te zitten, ik dus ook niet.........We nemen jullie tips zeer serieus en pluizen die ook helemaal uit.We zijn al op verschillende plaatsen geweest maar helaas geen marcus.Ik hoop dat jullie ook begrijpen dat actief zoeken veel tijd in beslag neemt.De eerste weken was het zeker van belang om zoveel mogelijk op dit topic deel te nemen en dan komt de tijd om veel actief te zoeken naar aanleiding van alle tips die we krijgen.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:07

Ik denk dat het ook niet zo slim is om alle ins en outs op internet te zetten en ook niet op Bokt want als iemand in Nederland de pony in zijn bezit zou hebben dan zou die in no time op de hoogte zijn.
Chimene ik ga nog even wat bronnen aanboren in het noorden des lands!

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 19:20

Dat zou toppie zijn en ja het klopt idd wat je zegt: als iedereen zijn tips op dit forum zet zou de boel spaak lopen.We hebben ook nadrukkelijk gevraagd om dit te doen via Pb-tjes
Ik ben gisteren nog aan de slag gegaan in het oosten van het land.Heb daar weer een en ander ingeschakeld.
Bedankt dat jullie nog mee willen helpen.

groetjes chimene

lonneke2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:41

ik moet eerlijk zeggen dat ik voort elke haflinger twee keer aankijk om er zeker van te zijn dat het marcus niet is.....

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 20:54

Ja dat geloof ik je graag............sommige lijken echt veel op elkaar hahaha.Het is niet het makkelijkste ras om te zoeken.Ze lijken best veel op elkaar.Gelukkig zijn er wel goede kenmerken te zien bij marcus.Zoals zijn "centenbakkie".Je kunt ook beter 2 keer kijken om er zeker van te zijn.

groetjes Chimene

_Tarzan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:46

slimmerik schreef:
ChingYi vindt het ook niet meer zo nodig.....Is ook al twee dagen niet meer op dit topic geweest. Toen Tess en Swieb gestolen werden is TS weken lang hele dagen bezig geweest. ChingYi en Pattypaard zie je helemaal niet meer zijn gewoon met leukere dingen op bokt bezig ???

Dus als ChingYi niet in dit topic reageerd, is sze maar gestopt met zoeken?
ze heeft denk ik wel wat beters te doen dan op de computer te zitten.
Ik denk dat ze het hartstikke druk heeft met het opsporen van Marcus

ik help ook nog steeds mee, maar heb geen tips of niks meer gezien, dus hoef ik ook niet perse te reageren hier

geen aanval ofzo, gewoon even aanvulling

gertjuuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:14

Ik heb net de sites van marktplaats, kapaza, speurders en tweedehands weer eens uitgeplozen! Zondag zag ik een haflinger staan die veel op Marcus leek en ik moest zo kijken dat ik een bumperklever had achter mn auto... Helaas, het was hem niet! Ik hoop dat iedereen z'n best doet om nog verder te helpen! Jullie hebben alle hulp hard nodig!

Swieb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:37

niet op bokt komen wil niet zeggen niet actief bezig zijn. Ik ben nu nog steeds actief bezig om mijn Tinkers te zoeken, en ik neem Marcus er gewoon bij mee, maar dat wil niet zeggen dat ik elke dag verantwoording af hoef te leggen op bokt.

Ik bv lees wel elke keer bij, maar als er niets is wat ik van belang vind om op te reageren doe ik dat niet. Niet aanwezig zijn met post wil niet zeggen geen interesse of niets doen, vergeet dat zeker niet!!

(rest my case)

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:59

ik hoorde dat hij weer te recht was of is dat niet war ?

chimene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 07:32

moyra schreef:
ik hoorde dat hij weer te recht was of is dat niet war ?

Nee hij is nog niet terecht.Jammer .............

chimene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 07:36

Swieb schreef:
niet op bokt komen wil niet zeggen niet actief bezig zijn. Ik ben nu nog steeds actief bezig om mijn Tinkers te zoeken, en ik neem Marcus er gewoon bij mee, maar dat wil niet zeggen dat ik elke dag verantwoording af hoef te leggen op bokt.

Ik bv lees wel elke keer bij, maar als er niets is wat ik van belang vind om op te reageren doe ik dat niet. Niet aanwezig zijn met post wil niet zeggen geen interesse of niets doen, vergeet dat zeker niet!!

(rest my case)

Dat klopt.Ik zal ook mee zoeken naar tess en swieb.Vele handen maken licht werk.Zo is het toch.En twee mensen weten meer dan 1.We blijven volhouden.Als ik ergens tinkers zie staan dan kijk ik automatisch mee voor je.Je weet het nooit waar ze terecht zijn gekomen en als je toch aan het kijken bent kijk dan meteen mee naar tinkers(tess en Swieb).Een balletje kan raar rollen.

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 07:50

ik zal nogf even de andere sites waar ik het op heb gepland door spurten....

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 08:36

Slimmerik door de bocht hoor !!!! Van het woord tact heb jij nog nooit gehoord volgens mij.

Momenteel zit er voor de rest van de Bokkers niets anders op als rond kijken en vragen. Flyers hangen hier in de buurt al heel veel, dus ik zou niet weten wat ik verder moet/kan doen. Wil niet zeggen dat het me niet meer interesseert.

Wat moet ik hier dan posten. Vandaag weer niets gezien of gehoord, dat voegt niet echt iets toe aan het topic, dus dan niet.

ChingYi is een meisje van 15 (dacht ik) die buiten dit ook haar school heeft en haar ouders. Ze moet op een bepaalde tijd huiswerk maken en naar bed. En bovendien wát moet ze hier melden dan ???

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 08:43

Kom ik binnevallen...

Patty is nu op vakantie..

Enne ik had ook een haf in een wei zien staan .. en natuurlijk kijken (nu zul je denken, er staan vaker haf's in de wei.. maar deze eerst niet) Helaas.. hij had een hele andere bles

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 09:22

Das zeker jammer............ stonden er toevallig ook tinkers?

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:52

Ik snap wel wat er bedoeld wordt hoor Ik lees ook elke dag, ochtenritueel is gelijk hier kijken, dan gelijk aan de slag voor Marcus, samen met het team van gestolenpaarden en de eigenaren en nog een hoop lieve bokkers die aan een hele hoop dingen denken en mee uitkijken naar Marcus en zo gelijk ook naar de paarden van Swieb, fantastich is dat.
Ik meld alleen niet elk wissewasje meer hier, daar wprdt het topic onnodig lang door en is het moeilijker zoeken door alle pagina's. Begrijp wel dat men elkaar nodig heeft om extra gemotiveerd te blijven, met elkaar bereik je immers meer dan alleen. Soms denk je in je eentje niet aan iets, wat de ander je weer kan aanreiken, samenwerken dus en dat gebeurd wel degelijk achter de schermen
Het is erg belangrijk dat er door geflyerd word, overal waar je maar kunt.
Als men het prettiger vindt kan ik best een mogelijkheid creeeren om elke dag, einde van de dag even een korte update te geven? maar die zal ook niet verder komen dan er is weer geflyerd want tips worden er gewoonweg niet besproken hier...
Kan me wel voorstellen dat iedereen, die juistz o hard helpt meezoeken af en toe even wat te horen krijgt wat de vorderingen betreft

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:56

Ik snap dat ook, maar het spijt me dat ik het moet zeggen, maar Slimmerik komt zo lekker door de bocht !!! Dat kan toch ook anders. Moet het zo lomp ???

Daar ging mijn post meer over.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:06

Mijn oom houd trekpaarden,en daar is pas van iemand anders een Haflinger bijgekomen (stalling )
Wel even naar gekeken,maar die leek er helaas totaal niet op,type wedstrijdHaflinger en zijn bles leek er ook niet echt op ..

Ik houd m'n ogen open

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:12

Ludora schreef:
Ik snap dat ook, maar het spijt me dat ik het moet zeggen, maar Slimmerik komt zo lekker door de bocht !!! Dat kan toch ook anders. Moet het zo lomp ???

Daar ging mijn post meer over.

Ik snap helemaal wat je bedoeld, daar hoef jij geen excuses voor te maken hoor Slimmerik is in het vorige topic al steeds bezig geweest met zoeken en uiten naar bewijzen dat Ching geen eigenaar zou zijn etc. Denk dat het meer een persoonlijke irritatie naar Ching is?? Minder hard kan zeker wel. Alleen snap wel wat de motivatie betreft.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:20

ik ben nog wel degelijk aan het zoeken en dat doe ik niet door alleen op bokt te zitten.
Bovendien heb ik idd ook nog een leven, die niet bestaat uit alleen maar Marcus zoeken.
Dit heb ik al meerdere keren uitgelegd dus hoop dat het nu wel tot jullie doordringt.
En tuurlijk geef ik alles om Marcus te vinden!

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 08:08

Even een berichtje over de voortgang van onze zoektocht.We zijn nog steeds bezig met flyers ophangen en mails versturen en de verkoopsites af aan het gaan of hij nergens te koop aangeboden staat.het zou fijn zijn als jullie ook meezoeken op verkoopsites.Want met zijn alle hebben we misschien meer kans.
We zijn natuurlijk ook bezig met tips uitpluizen maar dat kost veel tijd en daarom kunnen we daar niet veel over zeggen.
Ik hoop dat jullie nu een beetje op de hoogte zijn en ons nog steeds willen helpen zoeken naar Marcus,Tess,Swieber en Tammy

groetjes Chimene

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:15

Kan iemand mij een foto van alle ponys sturen op me pb. Ik sta bij een man op stal die veel in paarden handelt dan geef ik hem de flayer mee aangezien hij bij veel handelaren in het hele land komt:)

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:24

Ik laat even weten dat ik ook nog steeds help met zoeken/rondkijken etc.
Onze laptop was een tijdje dood vandaar ik er niet was. Ik ga met een soort van kennis wat paardenmarkten af binnekort, omdat hij daar ook staat met zijn pony's dus ik zal een foto vam marcus (en misschien ook de andere paardjes? maar dan moet ik wel foto's hébben..) en ik ga echt goed rondkijken.
kunnen er misschien foto's van de andere vermiste paardjes gestuurd worden over pb?

chimene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 10:52

Foto's staan in het profiel van kimberley77.Als je daar eens wilt kijken dan vind je er genoeg!
Bedankt voor je inzet en dat geld natuurlijk voor iedereen die meezoekt en helpt!!!!!!
Jullie zijn toppers