Ik woon in groningen...Zijn er vermoedens dat ze hier staat dan?~Bij mij op stal staan drie new forests waarvan twee van ong 17 een merrie maar die is zwart en veel fijner gebouwd, dus zeker weten niet jou pony, en de andere een donkere valk ruin, maar die lijkt dus ook niet op jou pony. De andere is drie en is het dus ook zeker niet, is op stal geboren... nou als ik iets tegen kom wat erop lijkt zal ik t zeker laten weten. Heb je helemaal geen tips?
xmarliez
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-10 12:08
Nee helaas helemaal geen tips. Ik weet van diegene die haar weer verkocht heeft dat ze naar groningen is gegaan maar ze wist verder geen plaats. Alleen dat het een meisje van een jaar of 13/14 was waar ze aan verkocht is.
Leek ook veel op mijn pony maar dat is een ruin wel precies hetzelfde voetje en kolletje
xmarliez
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-10 14:29
Schopje
gitte123
Geplaatst: 01-03-11 23:39
Wij hebben vandaag een pony gekocht, ze heet Meeze, is ongeveer 20 jaar oud. Paspoort is verder alles onbekend. Zelfs niet dat ze een new forest pony zou zijn. Maar ze lijkt precies op jou foto's marlies! Ik heb je ondertussen een PB gestuurd. Ik heb van gisteravond van de bezichtiging 1 foto maar die krijg ik er niet in(in het bericht). Deze is ook erg donker. vandaag tijdens het poetsen van meeze veel te druk gehad om foto's te maken. Morgen gaan we echte foto's maken van een schone pony.... misschien dat ik je prive iets kan toesturen maar dan moet ik eerst contact met je maken...
gitte123
Geplaatst: 01-03-11 23:41
Ik kom hier overigens terecht op deze site omdat ik op zoek was naar de naam Meeze en wat het zou betekenen. Toen stuitte ik via google op deze zoekactie... en bovendien wonen wij in de provincie groningen en stond de pony in drenthe
xmarliez
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 11:41
Het geluk heeft ons eindelijk gevonden. Wij hebben onze prinses gevonden dankzij Gitte. Dus dit topic kan EINDELIJK!! op slot