Sorry Gail for us speaking Dutch, later I will try to translate..we try to find something out very quick, but when we have to concentrate at english 
Mystica..het chipnummer is Belgisch, maar het levensnummer idd Nederlands..opzich hoeft dat niet uit te maken, gezien hij geregistreerd is bij het fjordenstamboek..maar hoe kan een paard wat een beglisch chipnummer draagt in maart pas in nederland geregistreerd zijn? Dan moet er toch een paspoort vanuit Belgie zijn ook? Dat zou inhouden dat er ergens nog een duplicaat moet zijn dan, maar dan een belgische? De belgische eigenaar staat erin vermeld en tevens als fokker..wat al raar is, gezien we het hier over een handelaar hebben, maar ok, kan zijn dat er wat in gevuld moest worden..
Nu denk ik dat dit paard andermans paspoort met zich meedraagt, gezien het roodschimmel en cob verhaal? maar volgens ts klopt het chipnummer wel, is nadien nog gecontroleerd..
wet iemand of er in belgie aan andere zijde van de hals wordt gechipt? dan kan er mogelijk nog een chip inzitten..
ik heb al bij http://www.pve.nl gekeken, daar herkent hij het Nl chipnummer niet..de belgische kwam er bij iemand anders al uitrollen en die komt overeen met de gegevens van de vorige eigenaar, de handelaar..
apart..zeer apart.
Rocamore, ik denk het wel, zo lees ik het wel iig..