Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jordy schreef:Misschien is hij zelf ook wel opgelicht. Ik dacht namelijk ook dat hij een van de betrouwbare handelaren was.Maanling schreef:En ik dacht nog wel dat Jansen en Van den Hout een van de meer betrouwbaardere handelaren was.....
Dat dacht ik ook...
Vervelend dat dit gebeurd is,ik hoop dat je er nog achter kan komen waar ze vandaan komt en wat haar verleden is geweest.
Succes ermee!

LinseyDonja schreef:Niicole__ :Nee hij kan/wil ons geen enkele informatie geven, en weet zogenaamd helemaal niks.
xXLiekeXx: geen stip gevonden
LinseyDonja schreef:Ja dat is het gekke van het verhaal. Ze is bij Jansen van den Hout pas gechipt, dus alles wat daarvoor gebeurt is komen we nooit meer achter. In het echt lijkt het alsof er 29 of 27 staat ( het is duidelijk, ben alleen vergeten of het nou 27 of 29 was ). Toen ze gechipd was moest ze natuurlijk in een stamboek ingeschreven worden, dat is dus bij het welsh stamboek gebeurt (?). Maar daarvoor was ze al gebrandmerkt, dus het is een heel raar verhaal.. Ik ga morgen een duidelijke foto van haar brandmerk maken. Bedankt voor al jullie hulp, en die site ga ik uitprinten en meenemen, een hele goede tip dankjewel!
Adri schreef:LinseyDonja schreef:Niicole__ :Nee hij kan/wil ons geen enkele informatie geven, en weet zogenaamd helemaal niks.
xXLiekeXx: geen stip gevonden
Ik heb een mail ontvangen, dat hij een boodschap ingesproken had op jullie gsm. Is dit niet gebeurd ???? Heb hem reeds verschillende malen gemaild en trachten te telefoneren, zie mijn privé mails aan jullie.
sonjim schreef:Met mijn haflinger was ook vanalles met haar papieren aan de hand toen we haar kochten,ik zou het haflingerstamboek inschakelen en vragen of zij kunnen helpen. Bij mij hebben ze dat echt super gedaan.
Als je trouwens een duitse advertentie wilt dan zet de tekst in het nederlands in PB naar mij dan zal ik kijken of ik hemvertaald krijg, ik praat veel duits, dus ik denk dat dat moet lukken. Ik heb voor mijn haffie ook met het duitse stamboek geschreven, en dat was begrijpelijk, dus wie weet.