Een vriendin van mij heeft een shetje die er ook op lijkt weet niet of dat dr is?
Gefeliciteerd trouwens!!
_Femkee
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-09 15:24
Ze lijkt er wel op, maar ze is het niet, helaas Maar bedankt voor het reageren
xjessx schreef:
Gefeliciteerd trouwens!!
Dankje
Jacquelinee_
Geplaatst: 09-08-09 23:11
wij waren vandaag aan het wandelen en hebben wel een shetlander gezien ze luisterde ook naar gentle, ze kwam naar het hek gedraaft. heb ook een foto: http://i26.tinypic.com/m7yiro.jpg ze luisterde in iedergeval wel naar gentle op de foto niet goed te zien maar ze had heel light bruine haren
FjoFjo12
Geplaatst: 10-08-09 09:19
Die pony komt me wel bekend voor. in een wei, een paar kilometer van mijn huis, staat een pony die er erg op lijkt. die pony was toen ontsnapt. ik heb geholpen met vangen. ze was inderdaad wel verkeersmak.
de baas van die pony is niet een aardig meisje of zoiets dergelijks, maar wel van een gemene man.
fjofjo12 waar woon jij dan? deze staat heel dicht bij een bos
_Femkee
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-09 21:03
Heey jacqueline, bedankt voor je reactie, maar ik ken die pony, maar is niet Gentle.. Die pony reageert op alles, is allang blij als hij van iemand aandacht krijgt! best sneu..
FjoFjo12 schreef:
maar er lijken heel veel ponys op Gentle!
Ja, da's nu het erge aan alles Maar blijf de hoop niet opgeven!!
Waar staat die pony dan ergens?
Jacquelinee_
Geplaatst: 15-08-09 12:44
oke jammer maar het was echt zo een schatje krijgt dat paardje dan nooit aandacht ofzo?
Ik ken een pony die erg op gentle lijkt. ik zal kijken of ik een foto heb.
kelly_Utah
Geplaatst: 25-02-10 22:27
Heey, er staan ook wat pony's bij ons in de buurt,, Deze lijkt er ook een beetje op, en is al best oud, en een merrie.. Kan goed zijn dat het d'r niet is hoor...