[PG] Lucky, Fjord, 1,40 ruin, kromme achterbenen.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pebbles2

Re: fjord lucky gister gekocht door mensen met vals adress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:07

ja klopt hij stond in tuincentrum haan

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:12

Stom toevallig hoorde ik vandaag een verhaal van een tinker hier in de buurt die ook op ongeveer dezelfde manier is verkocht. Een wat oudere man met een jonge jongen! Het paard zou ook naar een jong meisje gaan. Ik weet nog niet het juiste verhaal maar morgen zie ik iemand die me meer kan vertellen!!
Ik hou je op de hoogte!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:12

P.S Hier in de buurt is Hoofddorp!

blosbokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:14

Maar misschien stomme vraag...wat wil je doen als je hem gevonden hebt? Mag je hem kopen van je moeder?
Ik hoop dat hij in goede handen is en dat je hem vind!! duim voor je, sterkte.

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:30

aan aerdenhout1 : mischien is het wel dezelfde! hou me op de hoogte ik kan precies beschrijven hoe de jonge er uit ziet en de oude man ook + trailer en auto.

aan blosbokker: kopen dit paard betekend erg veel voor mij en ik heb niet geweten dat hij ineens verkocht werd en we konden er niks meer aan doen. Mijn moeder heeft geprobeert met de voriger eigenaar te praten en met de mensen die hem kwamen halen, maar het werkte niet Huilen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:35

Ik woon redelijk in de buurt van Dordrecht. Ik hou ook mijn ogen open!

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:37

aan Tallie_Ho : oke bedankt hij is nu waarscheinlijk op een kamp in de buurt van de beerwijkhoeve !

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:47

Ohh, dat is volgens mij vlakbij de tolweg.. Ik dacht dat de boel daar was opgedoekt!!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:48

En hoe kom je nu aan dat adres dan??? ( ik ben niet nieuwschierig maar wil gewoon alles weten! )

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:51

Hahaha, een nieuwsgierig mens weet gewoon veel Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:52

Wat een nare situatie zeg,
ik hoop dat je hem snel vind.

Je verhaal komt wel erg overheen met die van aerdenhout1 zeg, inderdaad even contact houden met elkaar, wie weet komen jullie nog ergens achter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:53

Ik zit ook rond Rotterdam. Aan de andere kant alleen dan Dordrecht maar je hebt hier ook aardig wat stallen. Heb ook contacten in Dordrecht zal kijken of ik wat kan bereiken Lachen Iig hou ik mijn ogen goed open, Fjorden zijn er toch wel aardig te vinden hier in de omgeving.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:00

No offence, maar als diegene contact zou willen, zou diegene dan niet gewoon z'n juiste gegevens doorgeven? Kijk 't is een beetje een vaag verhaal maar mss zit 't wel goed, ik zou ook niet heel blij zijn met vorige verzorgsters. Bloos Als 't fout zit zal diegene ook niet zeggen "Muahaha, ja we zijn hartstikke gemeen en verkopen 'm voor grof geld".

pebbles2

update fjord lucky, mensen die in dordrecht wonen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:09

Vanuit het valse adres wat de jongen ons heeft gegeven hebben we het een en ander kunnen puzzelen. De straat naam komt over een met een straat waar manges in staan. Deze hebben we allemaal gebeld, de mensen waren erg behulpzaam, maar er was nog nergens een fjord binnen gekomen. De naam van de jongen die hem heeft mee genomen is wel bekend daar. Hij schijnd op een kamp te wonen vlak bij Manege Beerwijkhoeve. Mischien is de jongen dus echt van plan hem voor zijn kleine zusje te gebruiken, maar aan gezien de pony moelijk is tot zelfs gevaarlijk kan dit niet goed gaan. En zullen ze hem verder verkopen. Wat tot gevolg zou hebben dat hij van handelaar naar handelaar zal gaan en mischien eindige bij de slacht vanwegen zijn gedrag en karakter.
Voor de mensen die in die in de buurt wonen of op manege beerwijkhoeve zouden die willen op letten? En mij ajb een mailtje sturen als je een moelijke fjord heb gezien met lange manen

Afbeelding

Als het niet goed gaat met de ponny willen we hem graag terug kopen. Mijn moeder is zelfs berijd om een veel hoger bedrag te geven als dat zij er voor betaalt hebben!

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:12

tog gaat het allemaal raar en heeft die man ook helemaal niks achter gelaten aan informatie zelfs niet aan de voriger eigenaar.

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:15

aerdenhout1 : we hebben niet echt het adres maar de jongen had een adres opgeschreven. En zomaar een heel adres verzinnen is niet zo makelijk. Dus wat doe je dan stukken van je eigen adres of dingen in de buurt die je kent. Zo hebben wij stukje bij beetje wat bij elkaar gehaalt. En terecht gekomen bij die manege's die de naam van die jongen kennen. Zij zullen ons ook proberen op de hoogte te houden en een gaat er zelfs een kijkje nemen of ze mischien de fjord zien staan

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:05

pebbles2 schreef:
aan Tallie_Ho : oke bedankt hij is nu waarscheinlijk op een kamp in de buurt van de beerwijkhoeve !

als dat zo is dan vrees ik het ergste voor je, gaat hem daar maar als de bliksem weghalen

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:17

Die manege valt wel mee toch?
Het kamp zelf is wat minder

Sterren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:30

tita schreef:
pebbles2 schreef:

als dat zo is dan vrees ik het ergste voor je, gaat hem daar maar als de bliksem weghalen

Volgens mij valt het daar ook wel mee...
Waar woon je zelf dan Pebbles? Want dat kan ik niet zien, misschien heb ik er overheen gelezen.
Dan ga je toch zelf op de Beerwijkhoeve/kamp een kijkje nemen?

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 10:12

@Sterren: Ik woon zelf in Driehuis dat ligt in Noord-Holland. Ik wil heel graag er heen gaan. Het is hier 103 kilometer vandaan ofso. Valt best mee ben eigelijk zelf van plan om er vandaag heen te gaan want ben bang dat als ik tot het weekend wacht het te laat is.

Sterren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 10:27

pebbles2 schreef:
@Sterren: Ik woon zelf in Driehuis dat ligt in Noord-Holland. Ik wil heel graag er heen gaan. Het is hier 103 kilometer vandaan ofso. Valt best mee ben eigelijk zelf van plan om er vandaag heen te gaan want ben bang dat als ik tot het weekend wacht het te laat is.

Oké, ja dat is best wel een stukje...
Ik hoop voor je dat je hem terug vindt...
Maar ik wil niet banketstaaf doen, maar zo is het paard van mijn tante ook verkocht, alleen die is meteen door naar de slager gebracht in België...
Ook een kletspraatje van je ze gaat naar een kinderboerderij en daar krijgt ze het heel goed bla, bla.. Ook een vals adres opgegeven, maar wel een goed tel. nummer.. Zo zijn we er uiteindelijk achtergekomen...

Hoe weet je dat hij op de Beerwijkhoeve staat nu of iig op dat kamp?
Sorry als ik er overheen gelezen heb...

Iig veel sterkte & succes en ik hoop dat je hem terug vindt.

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 10:39

@ Sterren: Nou helemaal zeker is het niet, maar het adres wat hij heeft gegeven is zeg maar een lose pussel van stukjes die hij kende dus die in de buurt zijn van waar hij woond. Daar zijn we gaan zoeken via het internet naar stallen en manege's. Deze mensen waren allemaal erg behulpzaam en zelfs berijd om er een kijkje te gaan nemen. En de voornaam die de jongen op gaf komt ze allemaal bekent voor. Hij scheind volgens de manege eigenaren op het kamp te wonen naast manege Beerwijkhoeve. Nu hoop ik dus dat die daar ook inderdaad nog is en niet gelijk door naar de slacht zijn gereden want. Ze hadden erg haast de dag dat ze lucky kwamen halen het was toen rond 4 uur en ze wouden zo snel mogelijk terug "want de trailer moest terug"

Destiny22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 10:40

Ik heb je een pm gestuurd!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 10:43

ik hoop voor je dat ie terecht komt, maar het kamp staat als niet goed bestempeld.

Neem altijd iemand mee, als je dat kamp op gaat.

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 10:46

@ Destiny22: oke harstike bedankt ik ga direct zoeken naar goede foto's!

@ tita: Nee ik weet het zijn niet erg makkelijke mensen. Heb eigelijk nog geen idee wie ik mee kan nemen. Ja mijn moeder maar die is zelfs nog kleiner als ik dus veel zal ik daar niet aan hebben Clown