[PG] Kalimantan, bruine merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [PG] Wat gebeurde er met KALIMANTAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 01:36

Moderatoropmerking:
Enorm veel offtopic berichten verwijderd. Op OV mag je alleen bij serieuze tips / aanwijzingen reageren voor het vinden van het paard. Sterkte wensen etc. of om updates vragen is niet toegestaan en zijn dan ook verwijderd. Als je wilt weten hoe het ervoor staat kan je nog altijd pb'en.

sunrise17

Re: [PG] Kalimantan, bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:38

ik weet nie of jullie al weten... waar kalimantan staat.. ik weet waar ze staat. ik reed ook heel vaak op der op de balijmanege.. echt toppertjuhhh..
miss haar..
maar ik weet waar ze is! dus voor mensen die het nog niet weten!

LisaxFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:48

Ik denk dat zitake de Rode Berg bedoeld dat is een manege in Heuvelland (België)

stefanieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:55

hey allemaal ik wou even zeggen ik heb vandaag kalimantan (merrie) gekocht geboortedatum: 21/07/92
heb je vragen je mag het me altijd vragen groetjes stefanie
ze staat nu super goed bij mij echt ze krijgt de beste zorgen !!!!!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:06

Stefanieke, heb je een pb gestuurd naar de maker van dit topic?
Ik denk dat (als het om dezelfde merrie gaat), zij erg blij zou zijn als ze weet waar ze staat.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 09:56

Dat heeft Stefanieke gisteravond idd gedaan en we hebben contact ;)

Voor de geïnteresseerden een 'verslagje' van de zoektocht al die jaren:

De eerste weken en zelfs maanden kreeg ik heel veel reacties. Mensen die Kalimantan hebben gekend, verzorgd of gereden, mensen die de 'eigenaren' kenden. Er werden verschillende redenen gegeven voor de verkoop maar ze kwamen allemaal op hetzelfde neer. Het klassieke verhaal van de tiener die zo gek van paarden is, er uiteindelijk eentje 'krijgt' en er met veel plezier en toewijding naartoe gaat, vervolgens de jongens ontdekt en het paard laat staan. Daarop heeft moeders het paard weggedaan. Begrijpelijk, alleen ging het wel om het paard van een ánder :\

Ook veel tips over de eventuele verblijfplaats, verschillende kanten uit, van Engeland, België en in ons eigen land tot aan de eeuwige jachtvelden toe. Ik had de hoop al bijna opgegeven tot ik een berichtje kreeg van iemand die écht wist waar ze stond, met email-adres van de nieuwe eigenaar erbij. Met de bibbers in de benen een mailtje gestuurd omdat ik niet wist wat ik kon verwachten. Maar inderdaad, Kali stond bij hem, in België, vlakbij Brussel. Ze was evenwel van een vriend maar ze stond daar. Foto's toonden aan dat het om hetzelfde paard ging.

Een tijdje later ging ze daar weg, omdat die vriend een eigen weide had gevonden maar het was vlak in de buurt. Ik kreeg toen een bericht van de eigenaar, dus had weer contact. Een paar weken geleden kreeg ik weer bericht, hij wilde Kali verkopen en of ik haar niet terug wilde kopen! Had ik daar mogelijkheid voor gehad had ik ze datzelfde weekend nog opgehaald. Helaas ging dat dus niet door maar ik waardeerde het wel enorm dat ik de kans kreeg.

En gisteren... kreeg ik pb van Stefanieke (die nabij Antwerpen woont) dat zij Kalimantan heeft gekocht! We hebben mail- en msn-contact en ik mag zelfs langskomen! Stefanie ik hoop dat je veel plezier van Kali zal hebben en ik kom zeker eens kijken!

Ik wil iedereen bedanken voor de moeite om een bericht te sturen, te mailen, te bellen, en voor het meeleven en meedenken op zich. Jullie zijn toppers!!! _/-\o_

stefanieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:37

hoi allemaal als je graag een fototje wil van kalimantan die vandaag zijn genomen vraag het maar he ik ga er zo naar toe en ik ga een paar fototjes nemen :9 ;) :+

voor de mensen die kalimantan kennen ik heb ze gekocht gisteren dus als je vragen hebt vraag maar he :D

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 23:11

Aangezien het gezochte paard gevonden is wordt dit topic gesloten.
Voor de TS, mocht je deze zoektocht om wat voor reden dan ook later weer moeten voortzetten, is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Je kan dan een pb sturen naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen.
Hier nu een slotje.