Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
little_birdy schreef:Ik heb inmiddels contact met ts via pb en degene waar hij is ( als het indd hetzelfde paard is ) heeft het nummer van ts . Verder trek ik me dus terug want ik kan niet meer doen dan dit de keuze is aan de nieuwe eigenaar wat die gaat doen verder .
janderegelaa schreef:gohya schreef:Dit gaat idd. lastig worden,wettelijk telt alleen een door een Notaris geschreven contract.
Zelf geschreven contracten zijn voor de Wet niet geldig. Natuurlijk telt het wel iets mee,maar zonder echt bewijs kom je er niet.
Een mondelinge overeenkomst is al geldig.
M_i_R schreef:Hopelijk vind je je paard snel terug. Mocht het tot problemen leiden omtrent de vraag wie eigenaar is, ga dan aub naar een jurist/advocaat. De informatie over de rechtsgeldigheid van contracten die in dit topic staat is niet juist (muv de opmerking van Janderegaa) en er zitten aardig wat haken en ogen aan.
Sterkte!
Infurio schreef:Ze heeft inderdaad een chronische blessure maar kan wel gereden worden alleen ligt dat wel aan de manier waarop, anders gaat ze na verloop van tijd veel pijn krijgen. En ik heb alles op papier dus bewijs genoeg. Hoop dat ze me belt en dat ik in ieder geval er achter kan komen of alles goed gaat met haar..