Ik heb het ook gedeeld. Hopelijk wordt hij snel teruggevonden!
Steeph
Geplaatst: 25-07-16 12:30
Inney schreef:
Rossum Overijssel?
Aan de locatie van TS te zien, Rossum bij Den Bosch
Anoniem
Geplaatst: 25-07-16 12:33
Hoop dat het ook in belgie gedeeld gaat worden dan, net als dat ik hoop dat er bokkers zijn die daar de markten in de gaten gaan houden. Het is wel een opvallende verschijning, die aan de vorm en plaats van zn vlekken herkent moet kunnen worden. Valt een stuk meer op dan een voskleurig veulen bijvoorbeeld!
Uiteraard heb ik het bericht ook gedeeld in overijssel.
Misschien ook een tip om de foto's in de supermarkten in de omgeving op te hangen? Zodat ook niet-online mensen/ niet-paarden-mensen uit de omgeving het weten en het hun op kan vallen als de buren plots een opvallend veulentje in de wei hebben staan?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-07-16 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt
LimitedMagic
Geplaatst: 25-07-16 12:37
Shanna schreef:
Hoop dat het ook in belgie gedeeld gaat worden dan
Ik woon in België en mijn moeder en ik hebben het allebei gedeeld. Hier letten we er dus ook al op.
Het was niet van mij maar van een kennis. Volgens mij nog niet.
Cainneagh
Geplaatst: 03-02-17 20:29
Is hij inmiddels terug?
Birdie60
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-17 06:29
Nee niks meer van gehoord, ze hebben er alles aan gedaan.
Sophie_Wind
Geplaatst: 19-03-17 16:22
Hoe groot was de moeder ongeveer? Of hoe groot zou dit veulentje ongeveer worden? Ik heb laatst een mini mini appaloosa shetlander gezien, maar die had bruine haren, en een minder bruin hoofd. En hij was helemaal nat, dus kon ik niet goed kijken. Misschien kan ik als het weer droog is kijken wat voor hoofd dat paardje heeft, en misschien was het ook wel een merrietje... Gr. Sophie