Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Ik heb de "vorige vorige" op fb en ze staat ermee op veel foto's..
Oke, maar ik zou wel even in je achterhoofd houden dat je veulen niet perse een dubbele verdunning hoeft te hebben. Het is goed mogelijk dat haar blauwe ogen van het splash gen af komen, komt veel voor bij welshjes. In dat geval zou ze 'gewoon' palomino kunnen zijn en is een vos/bruin/zwarte vader ook een optie.
MaricoGraphy schreef:Dan wil ik toch wel een foto zien van haar facebook. Ik kan echt niet geloven dat die donkere een merrie is hoor. Ik heb een hengst en zie op mijn foto’s ook zo’n kokertje terug.
de donkere palomino is merrie van bijna een jaar oud.. ik ben de vorige vorige eigenaresse van pearl en deze ponys heb ik dus nogsteeds staan.. ze waren er niet toen ik pearl had en kunnen dus onmogelijk vaders zijn
nine1987 schreef:En die palomino op die foto is haar palomino.. Ik dacht dat dat parel was.. Dat was mijn fout..
Ik dacht dat er hier in Brabant nog één zat. Ik ga heel even zoeken voor je hoor.