[PG] Shetlander Macho gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maikevermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 18:45

Tamzel schreef:
Kijk, ik ken één van zijn oude eigenaren maar hij had hem denk ik wel zo'n 6 jaar geleden. Wel sneu voor de pony dat hij zo veel verschillende baasjes heeft gehad.
"er is me iets verteld dat hij op een manege of pension stal stond"
Die oude eigenaar had hem in ieder geval eerst in de buurt staan, maar het kan zijn dat hij hem een tijdje bij Bredewold heeft gezet, dat is een pension-en leasestal in Zwolle.

Maar het lijkt er op dat diegene de pony al vóór jou had..

Ja, zo zit het verhaal. Heb je mis een foto?

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:51

maikevermeer schreef:
Tamzel schreef:
Kijk, ik ken één van zijn oude eigenaren maar hij had hem denk ik wel zo'n 6 jaar geleden. Wel sneu voor de pony dat hij zo veel verschillende baasjes heeft gehad.
"er is me iets verteld dat hij op een manege of pension stal stond"
Die oude eigenaar had hem in ieder geval eerst in de buurt staan, maar het kan zijn dat hij hem een tijdje bij Bredewold heeft gezet, dat is een pension-en leasestal in Zwolle.

Maar het lijkt er op dat diegene de pony al vóór jou had..

Ja, zo zit het verhaal. Heb je mis een foto?

Nee want persoonlijk heb ik de pony niet gekend. Als ik die man weer spreek zal ik wel vragen over Macho

maikevermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 14:46

Oke dankjewel

Zwaanbanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:37

dag beste mensen,
er staat inderdaad al een paar weken een zwarte shetlander op manege nieuw amstelland. Het beestje heet nu ray en is lief en ondeugend.
hij loopt bij ons in de beginners en kabouterlessen, maar doet soms nog wel wat gekke dingen.
Contact opnemen met de manege lijkt me het beste, of gewoon even langskomen!
groetjes

Shadevries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:54

Dit was de Macho die op nieuw Amstelland stond idd heette hij daar ray. Hij was beetje pittig in galop voor de rest wel lief. Hij is terug gegaan naar de handelaar en toen doorverkocht aan een moeder met jong dochtertje die zijn er helemaal blij mee☺ maar waar die nu staat, weet ik niet.

Shadevries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:58

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 11-01-16 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 foto's kort na elkaar geplaatst samengevoegd.