[PG] Palomino QH merrie 3 jaar; Gimme little bit of luck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

Re: [PG] Palomino QH merrie 3 jaar; Gimme little bit of luck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:14

Sasja bij MP wel maar bij ehorses kun je geen in cache zien.
IsaGlind: heb je het paardje inmiddels weer gezien, lijkt ze er veel op ?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:18

Inmiddels vastgesteld :-( , jammer
dus er blijft alleen maar nog de Duitse forums af te streunen... en wachten totdat Klaas weer eens langskomt...

Schiet mij net te binnen: TS ,heb je dat met de beloning al aan Klaas vertelt? Zou kunnen helpen om zijn herinnering weer op te frissen :+

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 16:52

Inmiddel ook op fb Western paarden (nogmaals) / Vermiste paarden (duitse fb pagina en een Duitse westernpagina op fb een gezocht advertentie geplaatst

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:27

Klaas kwam per toeval vanmiddag langs... dus meteen gevraagd... hij had het over eerst Texel, dan Barneveld en dat ze verkocht is naar (huh?) België. Heb hem verteld over de beloning maar hij was er vrij lakoniek over...had ik echt niet verwacht,sorry.
dat België geloof ik voor geen meter want anders had ze niet op euro horse.de gestaan.
Als je wilt stuur mij maar de duitse fb oproep, dan deel ik m ook nog eens

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:44

Texel klopt ook niet want ik heb met de ranches daar gesproken en daar is ze zeker niet geweest. België geloof ik ook niet. Een van de barrel racers in Belgie die eigenlijk alle barrel racers daar kent heeft haar foto op facebook gedeeld en geen reactie. De ouders van Gimmie zijn beide heel bekend in de barrel racing dus dan hadden we inmiddels wel bericht gekregen denk ik en als ze in Belgie zou zijn dan kunnen ze toch ook gewoon zeggen waar. Lijkt me sterk dat je een paard verkoopt en dan niet meer weet waar die heen is gegaan. Ik zal je de duitse fb oproep per pb sturen :) dankjewel

NatalieLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:53

En als je Marleen24 eens vraagt, volgens mij heeft zij je veulen wel gekocht gehad, las net een topic van haar dat die wel was goedgekeurd!

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:54

Ik heb contact gehad met Marleen en ze was afgekeurd, daarom is ze terug naar Barneveld naar de handelaar gegaan

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 18:07

haar meest recente foto (toen was ze 2 en half)

Afbeelding

IsaGlind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:47

Ik heb het paard niet gezien miss omdat het winter is en het pard nu miss op stal staat... Als ik het paard zie zal ik er een foto van maken!!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 01:51

Heel wat zoekwerk en ik heb geen idee of je er verder mee kunt. Maar in Weeze zat Norbert Evers die met quarters succes heeft. Hij zou dus eigenaar van jouw paard geweest kunnen zijn ten tijde van de verkoop op de Duitse site. Willem Schollaardt van http://themillranch.nl/index.php/the-mi ... /trainers/ rijdt een paard voor hem, dus via die Willem kan je misschien een telefoonnummer van die Norbert krijgen en dan kan je hem contacten of hij die merrie te koop heeft gehad.

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 11:42

Dankje (Y) Ik heb zn telnr en email gevonden via google :)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:44

Inmiddels zijn we erachter dat ze een nieuw paspoort heeft van de KNHS (van sept of oktober 2013) waar ze nog wel Gimme of Gimmie heet (zonder afstamming in het paspoort). En ze is afgekeurd op beide voorbenen. Kan hoefkatrol zijn maar dat is niet zeker.. Ze schijnt daarna naar belgie gegaan te zijn (voor peessnede ? ) maar dit is ook niet zeker. En net een hele kwade Klaas Cozijnsen (de handelaar die samen werkt met Manfred sporthorses uit Barneveld) aan de telefoon gehad met het verzoek om de berichten op internet/ de zoektocht naar Gimmie te verwijderen... Een hoop dreigementen en hij gaf toe dat hij wist wel waar ze was.. maar wou het niet vertellen. Hij zei : dan kun je nog lang zoeken, want ik vertel je toch niet waar die stomme ezel is. Dit kwade telefoontje geeft natuurlijk wel aan dat we op het goede spoor zitten :)
Laatst bijgewerkt door Sassy4barrel op 18-01-15 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:54

Heb je trouwens haar chipnummer?

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:26

Ik heb inmiddels het chipnummer van de KNHS en nog wat gegevens
23 april 2011 geboren, geregistreerd bij KNHS via paspoort als Gimmie
Geen wedstrijden rapport. Chipnr : 528210002836923
Ze mogen wegens privacy reden niet vertellen op welke naam/adres ze nu geregistreerd staat. Maar met haar chipnr zijn we al wel weer een stap verder.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 10:19

Ik dacht dat in haar eerste paspoort ouders wel waren vermeld maar weet ik niet meer zeker. De chip nr is nog hetzelfde en klopt wel; want via het chip nr en levensnr kom je uit bij de knhs ; bij haar paspoort GIMMIE maar KNHS mag niet vertellen waar ze nu is. De dierenarts die haar gechipt heeft had ons doorverwezen naar de KNHS.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:21

Als het chipnummer hetzelfde is als in het oude paspoort, dan is er een duplicaatpaspoort aangevraagd in 2013. Dat houdt in dat het eerste paspoort ook bij de KNHS was uitgegeven, want alleen de instantie van het eerste paspoort mag een duplicaat uitgeven. In een duplicaat komen geen afstammingsgegevens te staan omdat niet bewezen kan worden dat dat de ouders zijn. Vroeger werd dat nog wel gedaan hoor, maar de laatste jaren niet meer. Met een duplicaatpaspoort kan een paard ook niet meer voor menselijke consumptie geslacht worden.
Als je niet zeker weet dat het oude paspoort dezelfde chip had gaat dit verhaal niet helemaal op, dan krijgt het paard een nieuwe chip ( omdat de oude niet meer leesbaar is bijvoorbeeld als het allemaal correct zou gaan) en gaat hetzelfde verhaal op van niet mogen slachten en geen afstamming in het paspoort.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:13

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:21

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:42

Ja klopt is vrijwel de gelijke advertentie, met dezelfde foto's , maar de advertentie is van april 2014.. dus ben bang dat ze haar niet meer hebben. Telefoonnummer is niet compleet, dus afwachten op de mail.. en anders rijd ik er volgende week heen, want ik heb via google maps wel de straat gezien alleen niet het huisnummer, maar achter het huis ligt een sportveld, dus moet makkelijk te vinden zijn

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 20:45

pien_2010 schreef:
Moderatoropmerking:
Volgens de regels en richtlijnen van OV:
Citaat:
Je mag op OV alleen reageren met serieuze tips of aanwijzingen als je het paard denkt te kennen en weet waar het paard zich nu bevindt. Andere reacties zullen worden verwijderd.

Alle reacties die dus niet voldeden aan deze richtlijn heb ik verwijderd met het verzoek om verder alleen te posten als je weet waar het paard zich bevindt of als je serieuze tips of aanwijzingen hebt

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:58

Update ; nog geen bericht van de adverteerder. Een vriendin van mij uit Duitsland woont daar 10km vandaan en gaat aankomende week kijken of ze daar nog is.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 18:58

Hey... is jou vriendin nog langs gereden? Is ee nog nieuws?

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:10

Ik ben ook wel benieuwd of er nog nieuws is? Is je vriendin er nog langs geweest en heeft ze haar gezien of was ze al weg? Of ben je in onderhandeling over je paardje?

monetH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 10:36

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 10:44

De bles lijkt overeen te komen met de foto's hier verder terug. Hoop voor je dat je haar gevonden hebt!