Gezocht mijn oude Welsh à pony Wendy/belle

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:51

Oei oei, ik zie dat de beschuldigingen hier over een weer gaan. Houd het rustig please.
Probeer beiden verstandig te zijn!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:52

Zoals je op mij overkomt TS zou ik ook geen contact meer met je willen nadat ik de pony gekocht had. Je komt nogal over als een extreme controlfreak. Je pony is verkocht om welke reden dan ook en is nu eigendom van Rianne. Leuk dat je af en toe wilt komen kijken, maar als zij dat niet wilt gaat dat feest niet door. Je pony is verkocht dus de nieuwe eigenaresse bepaald wat ermee gebeurt. Als zij beslist dat jij niet meer welkom bent dan is dat zo. Je hebt er niks meer over te zeggen tenzij er een contract is waar in staat dat jij .. keer per week/maand/jaar welkom bent om te kijken, en dit moet dan nog vastgekegd zijn door een notaris ook. Helaas maar ik denk dat je hier niks meer mee kunt, hopelijk snap je dit ook als volwassen vrouw zijnde.

Vervelend dat het zo loopt want ik begrijp natuurlijk wel dat het leuk zou zijn om je oude pony op te zien groeien. Wellicht dat het verstandiger is als jullie dit via PB uitvechten. Pony is gevonden lijkt mij.
Laatst bijgewerkt door Abracadabra9 op 02-10-14 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Simbaa

Re: Gezocht mijn oude Welsh à pony Wendy/belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:53

TS. Een keertje komen kijken lijkt me prima, maar je eis van 1x in de maand is echt absurd. Dat is niet normaal helaas. Zie je dat zelf ook in? Of vind je 1x in de maand wel geoorloofd?

Flowery

Ik heb haar aangeboden dat ze 1x per jaar mocht komen .. Dat wilde ze zelf niet. Dan niet he :')

lady62

Ja misschien heeft ze die afspraak gemaakt toen maar als ze daar nu op terug komt dan kan dat hoor.
Je kunt nu wel doordrammen en natuurlijk is het niet leuk maar aanvaard het nu maar je kunt er toch niets aan veranderen.
Dus wat jij nu doet is ook niet netjes te noemen om dit zo in het openbaar uit te vechten nogmaals het advies laat het rusten.

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 14:54

Rietjee11 schreef:
Ik heb haar aangeboden dat ze 1x per jaar mocht komen .. Dat wilde ze zelf niet. Dan niet he :')

Dat heb je niet aangeboden Rianne.. Ik mocht eenmalig komen kijken als ze 3 jaar was. Je bent onredelijk bezig..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:55

hebben jullie 1 verhaal of 2 verhalen ?

ik heb met beide contact op genomen en geef beide advies ga niet alleen op ts af zeiken maar vraag haar verhaal ook even.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:55

Mensen, rustig aan.
Als je je pony verkoopt dan heb je er verder niets meer over te zeggen. Helaas. Zeker als de nieuwe eigenaar dat niet wil. Het heeft geen zin om hier verder op door te gaan. Heb je nog wel iets nieuws te zeggen, heb dan respect voor elkaar.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:57

Ik vind het kinderachtig om dit op Bokt te vragen/melden terwijl je weet hoe de vlag erbij hangt. Ik kan me voorstellen dat de eigenaar een gevoel van stalken hierbij krijgt want ik krijg het al bij je OP. Je hebt hem verkocht maar eist zowat bezoekrecht 8)7 beetje overdreven.

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 14:58

chanicha schreef:
Ik vind het kinderachtig om dit op Bokt te vragen/melden terwijl je weet hoe de vlag erbij hangt. Ik kan me voorstellen dat de eigenaar een gevoel van stalken hierbij krijgt want ik krijg het al bij je OP. Je hebt hem verkocht maar eist zowat bezoekrecht 8)7 beetje overdreven.

Ken je het woord contract? Of moet ik het spellen voor je?

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:59

xxDreamlove schreef:
chanicha schreef:

In het contract staat niks over bezichtigingen 1x per maand
Anders had ik niet getekend :')

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:00

Maar TS, zou je genoegen nemen met 1x per jaar? Dan lijkt me dat toch bij deze overeengekomen ;)

En of mensen het woord contract kennen is hier geen relevante vraag. Het contract is niet rechtsgeldig, dus daar heb je niks aan.

O, ik zie nu dat er niks in stond over bezichtigen. Of dacht je dat dat wel opgenomen was TS?
Laatst bijgewerkt door Simbaa op 02-10-14 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:00

Hallo wakker worden een contract wat er dan ook in mag staan is niet rechtsgeldig.
Ik weet het niet hoor hoort ze ons wel. :evaw:

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:01

Al was al eerder geschreven dat een contract alleen rechtsgeldig is als het door een notaris bekrachtigd is.
Verder is je toon niet erg netjes. Ik snap dat je gefrustreerd bent. Maar probeer het netjes te houden.

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 15:01

Rietjee11 schreef:

In het contract staat niks over bezichtigingen 1x per maand
Anders had ik niet getekend :')[/quote]

:') jeetje Rianne zo ongelovelijk ben jij. Waarom spreken we niet af en praten we het zo uit ipv hierover?

irisje0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:02

chanicha schreef:

Dat is toch niet gek!?
En stalken waar heb je het over?
Talitha is altijd netjes gebleven en wilde belle blijven zien.. Rianne vond dat goed..
Ze had in het begin moeten zeggen dat ze dat niet wilde ;)

TalithaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 15:02

9 van de 10 x kunnen de mensen hier op bokt alleen aanvallend reageren tuurlijk reageer ik op een gegeven moment niet netjes meer..

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:04

irisje0000 schreef:
chanicha schreef:

Dat is toch niet gek!?
En stalken waar heb je het over?
Talitha is altijd netjes gebleven en wilde belle blijven zien.. Rianne vond dat goed..
Ze had in het begin moeten zeggen dat ze dat niet wilde ;)

"Belle willen blijven zien" is niet 1x per maand .. Dat is af en toe een update en een enkele bezichtiging ..

Jillsil

Serieus? Zijn hier twee volwassen met elkaar aan het praten?!

Ik heb de neiging om tegen jullie allebei te zeggen: Ga allebei maar eens even op jullie kamer zitten en nadenken over jullie gedrag. En als jullie weer normaal kunnen praten mogen jullie eruit komen, sorry zeggen en het netjes uitpraten.

Zal ik eens wat echt belangrijks spellen R E S P E C T en F A T S O E N

PenP2014

xxDreamlove schreef:
chanicha schreef:

Lieverd... Ken je het begrip niet rechtsgeldig?

Het enige wat rechtsgeldig is is de transactie van geld naar jou, in ruil voor de pony. Verder niks.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:05

Klopt maar als de een het doet maakt het nog niet goed. Als er iemand door rood rijdt dan betekend dat niet dat jij dat ook mag.

Mensen aanvallen heeft geen zin. Want zoals je al schreef voelen mensen zich dan aangevallen en dan luistert er niemand meer en vallen ze gewoon terug aan.
Daarom schreef ik ook. Houd het netjes. Geld voor iedereen.

Flowery

Jillsil schreef:

Ik heb de neiging om tegen jullie allebei te zeggen: Ga allebei maar eens even op jullie kamer zitten en nadenken over jullie gedrag. En als jullie weer normaal kunnen praten mogen jullie eruit komen, sorry zeggen en het netjes uitpraten.

Zij stalkt mij al weken op mijn telefoon, sorry dat ik hier dan een beeeetje gek van wordt ..
Zal proberen netjes te blijven :j

lady62

:x :x :x
Kom op zeg time out.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:06

Jillsil schreef:

_/-\o_

Ik heb met jullie beiden te doen.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:06

mag er liefde zijn hier?