Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

chanicha schreef:Ik vind het kinderachtig om dit op Bokt te vragen/melden terwijl je weet hoe de vlag erbij hangt. Ik kan me voorstellen dat de eigenaar een gevoel van stalken hierbij krijgt want ik krijg het al bij je OP. Je hebt hem verkocht maar eist zowat bezoekrechtbeetje overdreven.
xxDreamlove schreef:chanicha schreef:Ik vind het kinderachtig om dit op Bokt te vragen/melden terwijl je weet hoe de vlag erbij hangt. Ik kan me voorstellen dat de eigenaar een gevoel van stalken hierbij krijgt want ik krijg het al bij je OP. Je hebt hem verkocht maar eist zowat bezoekrechtbeetje overdreven.
Ken je het woord contract? Of moet ik het spellen voor je?

chanicha schreef:Ik vind het kinderachtig om dit op Bokt te vragen/melden terwijl je weet hoe de vlag erbij hangt. Ik kan me voorstellen dat de eigenaar een gevoel van stalken hierbij krijgt want ik krijg het al bij je OP. Je hebt hem verkocht maar eist zowat bezoekrechtbeetje overdreven.
irisje0000 schreef:chanicha schreef:Ik vind het kinderachtig om dit op Bokt te vragen/melden terwijl je weet hoe de vlag erbij hangt. Ik kan me voorstellen dat de eigenaar een gevoel van stalken hierbij krijgt want ik krijg het al bij je OP. Je hebt hem verkocht maar eist zowat bezoekrechtbeetje overdreven.
Dat is toch niet gek!?
En stalken waar heb je het over?
Talitha is altijd netjes gebleven en wilde belle blijven zien.. Rianne vond dat goed..
Ze had in het begin moeten zeggen dat ze dat niet wilde
xxDreamlove schreef:chanicha schreef:Ik vind het kinderachtig om dit op Bokt te vragen/melden terwijl je weet hoe de vlag erbij hangt. Ik kan me voorstellen dat de eigenaar een gevoel van stalken hierbij krijgt want ik krijg het al bij je OP. Je hebt hem verkocht maar eist zowat bezoekrechtbeetje overdreven.
Ken je het woord contract? Of moet ik het spellen voor je?

Jillsil schreef:Serieus? Zijn hier twee volwassen met elkaar aan het praten?!
Ik heb de neiging om tegen jullie allebei te zeggen: Ga allebei maar eens even op jullie kamer zitten en nadenken over jullie gedrag. En als jullie weer normaal kunnen praten mogen jullie eruit komen, sorry zeggen en het netjes uitpraten.
Zal ik eens wat echt belangrijks spellen R E S P E C T en F A T S O E N
Jillsil schreef:Serieus? Zijn hier twee volwassen met elkaar aan het praten?!
Ik heb de neiging om tegen jullie allebei te zeggen: Ga allebei maar eens even op jullie kamer zitten en nadenken over jullie gedrag. En als jullie weer normaal kunnen praten mogen jullie eruit komen, sorry zeggen en het netjes uitpraten.
Zal ik eens wat echt belangrijks spellen R E S P E C T en F A T S O E N