[PG] gezocht odin!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zomer

Re: gezocht odin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:53

ik kan het me ook wel voorstellen dat jij het vervelend vind maar de nieuwe eigenaar kan het ook vervelend vinden. de oude eigenaar van mijn pony wou hem direct na aankoop weer terugkopen maar ik wist al van dat ik een pony zou krijgen ( pennydroom weet je wel :') ) nu hebben we nog contact met haar oude eigenaren maar ook nog met de eigenaar daarvoor nu willen ze haar allebei wel weer terug dit is echt vervelend het is nu toch echt MIJN pony dus soms is het beter om de pony te laten gaan.....

Maar veel sterkte

Tiepfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:57

littlesannie schreef:
Ik snap dat ts het paardje graag een x wil opzoeken maar ook ik vond het niet fijn toen ik hoorde dat de oude eigenaar van mijn paardje een paar keer op stal was geweest zonder toestemming of afspraak. Snap dat de nieuwe eigenaresse daar bang voor is aangezien ze je niet kent en er tegenwoordig genoeg gekken zijn die paarden stelen. Sterkte ermee ts maar ik kan me ook wel goed inleven in de nieuwe eigenaresse

Dat kan ik me goed voorstellen, zo zonder enig contact vooraf zou ik ook niet erg op prijs stellen. Maar als je contactgegevens van elkaar hebt, dan kan er toch overlegd worden? Zo kun je overal wel spoken gaan zien en je paard in een stal met driedubbel hangslot gaan zetten.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:51

Als paard in een wei staat aan openbare weg/pad
Wie kan t haar dan verbieden een glimp van dr oude verzorgpaard op te doen?
Helemaal niemand. Als ts niet de wei in gaat. Mag ze gaan en staan waar zij wilt

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 11:12

Laat het gewoon over aan de nieuwe eigenaresse, en laat die bepalen of zij mag komen of niet. Wat een onzin....
Zelf had ik het leuk gevonden als de oude eigenaresse npg eens had gevraagd naar Balou, dan had ze kunnen zien dat hij het bij mij nu beter heeft dan bij haar!!!

Wat een flauwe kul!!!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 11:20

Los van het feit of de nieuwe eigenaar het wel of niet wil(goed recht) is het voor de verzorger moeilijker om los te laten wanneer je niet meer weet waar het paard gebleven is. Ik weet waar al onze oude paarden staan en ben bij allen een keer geweest en zag dat het goed was. Eigenaren mailen mij ook wanneer ze weer verkocht worden of wanneer er eentje overlijd. Ik hoef ze na die ene keer ook niet meer te zien maar niet weten hoe het er mee gaat maakt het moeilijk. En een verzorger is net zo gek op het paard als de eigenaar en ik kan me het verdriet en de hoop hem nog een keer te zien goed voorstellen. Ts, je heb iig goed voor hem gezorgd want hij zag er goed uit op de foto's.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 16:44

is er echt niemand die hem kent? :(

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:18

Als dieren verkocht worden krijgen ze nieuwe eigenaren.
en ik moet eerlijk bekennen ik sta ook niet te wachten op de verzorgers van mijn dieren.
oke, de vorige eigenaar of de fokker mag echt wel langskomen maar hoef niet de hele reutemeteut bij mij over de vloer omdat ze het beestje zo erg missen en niet zonder hem kunnen..

Afscheid nemen van diertjes is zwaar, maar je kan ook accepteren dat het dier nu van een ander is.

als je zo enorm niet zonder hem kon, had je destijds moeten ingrijpen en hem moeten kopen.
Nu moet je accepteren dat jij niks meer met hem te maken hebt.

je mag blij zijn dat je nog foto's hebt gekregen toen je naar hem vroeg ;)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 18:05

KingYasFenn schreef:
Als dieren verkocht worden krijgen ze nieuwe eigenaren.
en ik moet eerlijk bekennen ik sta ook niet te wachten op de verzorgers van mijn dieren.
oke, de vorige eigenaar of de fokker mag echt wel langskomen maar hoef niet de hele reutemeteut bij mij over de vloer omdat ze het beestje zo erg missen en niet zonder hem kunnen..

Afscheid nemen van diertjes is zwaar, maar je kan ook accepteren dat het dier nu van een ander is.

als je zo enorm niet zonder hem kon, had je destijds moeten ingrijpen en hem moeten kopen.
Nu moet je accepteren dat jij niks meer met hem te maken hebt.

je mag blij zijn dat je nog foto's hebt gekregen toen je naar hem vroeg ;)

ik wil alleen maar weten waar hij is en hoe het met hem gaat,
eerst wist ik waar die stond maar hij is weer verkocht!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 17:52

Info gekregen van de oude eigenaar waar ik odin eerst verzorgde : hij staat nu in duitsland maar waar?

flatcoatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 23:15

hee en dat ga ik voor je uitzoeken en hoop voor je met sucses ,en laat iedereen toch eens in zijn of haar waarde en als ze de gene heeft gevonden dan kann die altijd nog besluiten wel of niet bezoeken van Odin , Odin here we come

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 00:51

Typisch dat iedereen hier zegt dat de nieuwe eigenaar haar niet bij het paard wil hebben... Als je goed leest, zie je dat er heel iets anders staat.

Namelijk, dat de verkoper het adres niet wil geven omdat diegene niet weet ofde nieuwe eigenaar dat goed vind.

En dat is netjes van de verkoper, maar dat betekend niet dat ts niet mag proberen in contact te komen met de eigenaar.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 00:56

Daphne__ schreef:
Typisch dat iedereen hier zegt dat de nieuwe eigenaar haar niet bij het paard wil hebben... Als je goed leest, zie je dat er heel iets anders staat.

Namelijk, dat de verkoper het adres niet wil geven omdat diegene niet weet ofde nieuwe eigenaar dat goed vind.

En dat is netjes van de verkoper, maar dat betekend niet dat ts niet mag proberen in contact te komen met de eigenaar.

Toch staat er dit:
Citaat:
maar ik vroeg aan de nieuwe eigenaar van odin waar ze naartoe zou gaan omdat ik er graag nog wel een keer zou willen zien dus zij zei dat ze het niet wou zeggen omdat de meeste dat niet fijn vinden enzo dus helaas

Hieruit lees ik ook dat de nieuwe eigenaar het paard heeft verplaatst (want TS eerst nog wel geweest om te kijken), maar dat de nieuwe eigenaar nu niet wil zeggen waarheen verplaatst is.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 01:26

Volgens mij is de nieuwe eigenaar waar TS het over heeft, degene die hem gekocht heeft van degene waar hij van was toen zij hem nog verzorgde. Daarna is hij door die nieuwe eigenaar weer verkocht... En TS wil contact met de huidige eigenaar. Ik kan me voorstellen dat de verkoper (Nieuwe eigenaar in verhaal) niet zomaar het adres geeft, omdat niet iedereen dat fijn vind. Tenminste, dat is wat ik er uit begrijp.

Edit; Ik ben er nu redelijk zeker van, aangezien TS in de OP schrijft dat ze in contact kwam met de nieuwe eigenaar omdat Odin te koop stond. Wss dus een reactie gestuurd op een marktplaats advertentie ofzo.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 23:58

Zowel ik als de oude eigenaar zijn nogsteeds opziek naar odin !

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 20:47

schopje

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 16:49

Schopje

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 16:37

Up..

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:01

Inmiddels is het duidelijk dat je hier op TI geen reacties krijgt. Ik ga je oproep verplaatsen en [PG] aan de titel toevoegen als in Paard Gezocht. Het is overigens niet de bedoeling om je topic omhoog te schoppen.

[OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht

TI-->OV
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 28-08-15 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: regels en richtlijnen OV toegevoegd want 1x per maand uppen mag