[PG] GEZOCHT WYBE - FRIES

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WybeUrsula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 12:10

heb ff alles nauwkeurig terug gelezen

ja zover ik weet is hij daar geboren en getogen (op manege ruimzicht) zelf gefokt en geboren met een doorgezakte rug......ik moest hem om de dag longeren met een pessoa hulp teugel voor z'n rugspieren en kon zomaar aan de kletter gaan om vervolgens achter je te willen kruipen...denk dus niet dat dit de wybe is die je zoekt...[/quote]

Ik denk het eigenlijk wel... De Wybe die ik zoek heeft ook zijn hele leven op Ruimzicht gestaan, met doorgezakte rug en kletter momenten... Heb je een goede foto van hem?

WybeUrsula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-13 16:33

Schopje.

Update: Wybe stond inderdaad op Manege Daalderhof. Hij is inmiddels verhuist naar een andere stal/manege, iemand idee waar?

Jillsil

Re: [PG] GEZOCHT WYBE - FRIES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:53

http://www.engwegerhof.com/

Ik heb daar een keer op een paard gereden die heette Wybe en voldeed wel aardig aan de bovenste beschrijving.

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:20

Ik wil je geen valse hoop geven, maar je foto's komen erg over een met een fries die in een wei staat net buiten de pensionstal van mijn verzorgpony om. Ik zal kijken of er ik er foto's van kan maken. Ik woon in Venlo, paard dat ik bedoel staat op een wei in Belfeld.

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 02:30

Wybe is inderdaad verhuist, niet verder dan zijn oude stal af. Wybe is nog altijd van de eigenaren waarmee jij contact hebt gehad en ze zullen Wybe ook echt niet meer weg doen. Ze zijn zo blij met hem, dat hij bij hun blijft totdat hij om kiept. Wybe komt lekker de hele middag buiten en de meiden rijden met hem door het Schinveldse bossen waar hij erg van geniet!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 02:41

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.