Ik denk niet dat dit haar is.. Haar oortjes stonden veel dichter bij elkaar.. Ook haar hoofd was langer, maar misschien vertekend deze foto..
Als je aan een foto kunt komen van de zijkant van haar hoofd, weet ik het zeker. Maar ik ga er vanuit dat dit haar niet is.
yyessyy
Geplaatst: 14-08-12 09:21
Tis al een ouder topic zie ik maar toevallig weet ik waar ze is geboren(ik hielp op die stal met verzorgen) dus haar leeftijd zou ongeveer moeten kloppen denk ik...
Nee, helaas niet... ik twijfel er ook aan of ze nog leeft. Ze is/was echt zo'n lieverd, zette nooit een stap verkeerd, sprong nooit eens opzij en ze zeiden dat ze heel afstandelijk was, maar dat was helemaal niet zo.
friesje75
Geplaatst: 21-08-12 08:52
Nee hoor deze wieteke is bij mij geboren. Ik heb haar moeder ook nog. En ze is limburg nooit uitgeweest. Nu is ze van een vrouw hier in de buurt waar ze het geweldig bij heeft.
Anoniem
Geplaatst: 21-08-12 12:35
friesje75 schreef:
En ze is limburg nooit uitgeweest.
Huh? Heb je het nu over Wieteke of haar moeder? Anders maak je een fout.
friesje75
Geplaatst: 22-08-12 07:16
Sorry ik was onduidelijk ik heb het over wieteke die mylittlelove bedoeld.
itske
Geplaatst: 26-08-12 13:46
KoudbloedKim schreef:
Nee, helaas niet... ik twijfel er ook aan of ze nog leeft. Ze is/was echt zo'n lieverd, zette nooit een stap verkeerd, sprong nooit eens opzij en ze zeiden dat ze heel afstandelijk was, maar dat was helemaal niet zo.
ik zal eens vragen, ik rijd een Fries in opdracht, die eigenaresse heeft nog twee Friezen waarvan 1 er Wieteke heet. Geen idee hoe oud ze is en wat haar afstamming is...
Fijn dat je de moeite hebt genomen om het te vragen! Het is helaas niet de Wieteke die ik bedoel, zij is echt al ouder. Ze heeft ook echt herkenbare punten.
Itske, dan ga ik er maar vanuit dat ze nog leeft. Toen ze bij 'ons' weg ging, was ze er echt slecht aan toe, vooral door het veulen dat ze net had gehad. Maar haar karakter is goud waard.