[EG] (Olympic) Jumper merrie 1991

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-11 19:25

Iemand nog meer informatie? :)

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 21:37

Nog steeds op zoek naar meer informatie.:)

iristanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 16:12

ze heeft op mijn oude manege gestaan. Ze is verkocht toen ze kreupel was. De eigenaar (Dick) heeft het NK springen ermee gewonnen. Hij wilde er niet mee verder omdat hij de manege belangrijker vondt. Anders hadden ze (volgens mij) op het EK gesprongen.. Is wel jammer! Anders had je nu een toppaard gereden!!

Als je nogsteeds opzoek bent naar het e-mailadres van Dick kun je ook gewoon de manege mailen. Het adres is te vinden op: www.ruitersportcentrumzwolle.nl of www.ritsaert.nl

iristanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 16:20

_horselovee_ schreef:
Noujaa, volgens mij reed alleen dick erop. En hij rijdt alleen als er verder geen lessen zijn (bijv. als iedereen naar school is enz.) Hij stond alleen wel tussen de manege paarden :S
neej, volgens mij niet, misschien reed er wel iemand anders soms op, maar dat is echt al zoooo lang geleden, en die ken ik allemaal niet (meer) :+

Ja ze heeft in manegelessen gelopen! Dick reed in elk geval zijn paar Sue en volgens mij zo af en toe Jumper erbij.

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 11:09

iristanja schreef:
ze heeft op mijn oude manege gestaan. Ze is verkocht toen ze kreupel was. De eigenaar (Dick) heeft het NK springen ermee gewonnen. Hij wilde er niet mee verder omdat hij de manege belangrijker vondt. Anders hadden ze (volgens mij) op het EK gesprongen.. Is wel jammer! Anders had je nu een toppaard gereden!!

Als je nogsteeds opzoek bent naar het e-mailadres van Dick kun je ook gewoon de manege mailen. Het adres is te vinden op: http://www.ruitersportcentrumzwolle.nl of http://www.ritsaert.nl

Dankjewel! :) Ik zal eens informeren.

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 11:08

Ik heb inmiddels contact gehad met de Ritsaert. Ze vonden het fijn om te horen dat het zo goed met haar ging en konden mij nog wat meer informatie geven. Helaas wisten ze niet meer van wie zij haar gekocht hadden, maar wel dat ze haar van een particulier hadden. Dus als iemand nog meer informatie zou kunnen geven over een nog eerdere eigenaar, zou dat helemaal top zijn. Maar ik ben al erg blij met de informatie die ik gekregen heb en ik wil iedereen dan ook heel erg bedanken!!

Moderatoropmerking:
Bij deze even de melding dat het op OV alleen is toegestaan te reageren als je bruikbare info hebt voor de TS. TS heeft al contact gehad met de manege, daarvan heeft ze hierboven verslag gedaan. Daarop hoeft niet meer gereageerd te worden aangezien die reacties niet bruikbaar zijn voor de zoektocht. Wil je er toch iets over kwijt doe dit dan via de pb. Vanaf hier alleen nog reageren als je een bruikbare tip hebt voor de TS, zij zoekt nu eigenaren van voor de manege tijd.Alle andere reacties zijn offtopic en worden verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-09-11 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Offtopic reacties verwijderd en opmerking toegevoegd.

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 17:58

Helaas zijn we erachter gekomen dat Jump artrose heeft in beide voorbenen. Nu blijkt ze bij haar vorige eigenaresse voor twee hoefijzers te hebben gehad, die volgens de vorige eigenaresse 'geen functie' hadden. Kan iemand mij misschien vertellen of dit misschien toch in verband stond met artrose? En het dus al langer bekend was dat ze artrose had?