Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XNeLLeKe schreef:Maar misschien is het handig bijvoorbeeld een andere bokker te laten bellen als TS Beau terug wilt, edit natuurlijk wel onder toestemming van TS? Want ik verwacht dat als TS belt, die ene xxx meteen het contact weer zal verbreken
JLLN_ schreef:XNeLLeKe schreef:Maar misschien is het handig bijvoorbeeld een andere bokker te laten bellen als TS Beau terug wilt, edit natuurlijk wel onder toestemming van TS? Want ik verwacht dat als TS belt, die ene Rachel meteen het contact weer zal verbreken
Het paard is niet meer van die ene Rachel, die heeft haar verkocht aan deze familie geloof ik ( ? ) Wel erg snel gevonden idd!
XNeLLeKe schreef:Oh oke! Nu snap ik dus dat Beau niet meer van xxx is.. Maar, waarom staat er dan nu weer een advertentie van Beau op internet. Staat ze weer te koop of hoe moet ik het zien.. Mm, wat ben ik toch een vragen trien
Irene2 schreef:lijkt inderdaad wel het paard in de advertentie.
Toch wil ik opmerken dat als je haar verkocht hebt het niet meer jou merrie is, zoals je in de OP vermeld. Op het moment dat je een paard verkoopt (tenzij je hem NIET verkocht hebt en het meisje er enkel voor zou zorgen) heb je er geen zeggenschap meer over, of dat meisje nou wel of niet wil verkopen. Je zult er dus helemaal niets aan kunnen doen, ook is de nieuwe eigenaresse niet verplicht om jou te informeren hoe het met het paard gaat, al kan ik me voorstellen dat je dat graag wil.
succes met je zoektocht, ik hoop dat je gerustgesteld wordt en het paard in goede handen is.
Hhilde: het is helemaal niet 'stom dat het zo moest gebeuren allemaal'. TS heeft haar paard verkocht, dus heeft geen rechten meer.
JLLN_ schreef:XNeLLeKe schreef:Oh oke! Nu snap ik dus dat Beau niet meer van xx is.. Maar, waarom staat er dan nu weer een advertentie van Beau op internet. Staat ze weer te koop of hoe moet ik het zien.. Mm, wat ben ik toch een vragen trien
Ja, ze staat weer te koop