[PG]Beauty,A-pony, bruin, witte aftekeningen, zwarte manen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:17

Jaa, dat klopt, die wagen en tuig zaten erbij!
Als ik thuis ben zal ik op zoek gaan naar meerdere foto's!
Heb dan ook nog wel een foto van haar moeder als je dat leuk vind om te zien? :)
Ik heb al zo vaak naar haar gezocht op bokt, heb een paar jaar terug ook ooit een zoek topic geopend, maar helaas geen reacties.. :(
Kun je mij wat meer over haar vertellen van toen ze bij jou was?
Ze was namelijk best jong ingereden, wilde de eigenaar graag, heb toen geholpen met inrijden, maar ze had best weleens wat streken, ben daarom zo benieuwd hoe het ma de verkoop met haar gegaan is!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:20

Moderatoropmerking:
Houden julle er rekening mee dat je op Opsporing Verzocht alleen mag reageren als je tips en/of vragen hebt over de gezochte pony. Anderen dingen graag via de pb bespreken, bedankt alvast. :)

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:50

Schopje :)

Anasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:05

Helmoni schreef:
Ja dat jongetje van hun moet die paarden altijd rijden voor de foto's. En de pony's hebben altijd dezelfde peesjes om. Ze hebben ook enorm lopen afdingen bij Beauty. Ze hebben haar toen voor 300 meegenomen en later voor 1400 verkocht. Bij verkoop gebruiken ze hun zoontje. Want de pony is zogenaamd voor hem. 2 dagen later zag ik Beauty op MP staan. Maar ze wilden haar niet aan mij terugverkopen en ze hebben me ook niet verteld waar ze naartoe verkocht is (ok, dat is hun recht om dat niet te vertellen). Maar had het graag geweten omdat ik dus nu niet weet of ze in goede handen is........maar ben al zo lng opzoek naar haar en nooit gevonden dat ik het opgeef....

Dat is ook bij ons gebeurd! Dat jongetje was autistisch toch? In Friesland Of Groningen ergens? Misschien staat hij dan wel hier in de buurt.. Maar gelukkig hebben we de pony weer gevonden en is gelukkig bij een goed baasje terecht gekomen, zijn zelfs nog even langs mogen komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 23:33

schopje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:23

schopje, ik wil haar nog steeds vinden!