echt niemand *zucht* volgens het kwpn staat die nog steeds op mijn naam helaas en staat ook niet als overleden helaas had gehoopt dat die inmiddels wel zou zijn omgeschreven
Vanaf 1 jan. 2012 moeten alle paarden op naam van de eigenaar staan. Dus je kan dan nog een gokje wagen..
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-11 15:10
tja of ze het dan ook allemaal doen is een 2de he ik hoop en zal het dan indd nog eens proberen bij het KWPN maar hopelijk meld zich gewoon iemand die wel weet waar die heen is.
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-12 00:00
ik heb hem gevonden lang leve youtube nu contact opnemen met de eigenaarresse ik ben helemaal paf
Geweldig! Ben benieuwd plaats hier de video anders en het nieuws als je contact hebt gehad
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-12 00:23
ow men ik ben echt hieper! en uiteraard herken je je paard als je die 6 jaar hebt gehad hier het filmpje vrij donker maar ik zag direkt dat versace dat is!
Hi! versace is fine. He is still at my barn. I use him for lessons. I never had any problems accept he hurt himself once in the field. He is really cute and kind. I think you can see a lille video on my youtube - same place where guerrero is!